• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • Zeen

Wilmersmamma: Tror inte att Emmaljunga Scooter finns någon annanstans än på BH. Möjligtvis på Asplunds, men jag är tveksam. Jag har en Scooter och jag tycker den funkar jättebra. Betydligt mindre och lättare än den duo edge combi vi har iaf..!

• WilmersMamma

Anledningen till att jag fråga är för att på Barnens Hus hade dom inga roliga färger inne och jag vill ha en i Kamouflage, vore ju msidigt om man kunde köpa den direkt.. Men annars får man väll vänta då Låter som att jag gör ett bra köp

• Trollmamma

WilmersMamma: Jag har en och jag älskar den! Det är en superbra vagn tycker jag Har en rosa svart

• Peda

Tycker också emmaljungas scooter är super! Sonen sover fortfarande i den och han blir snart 2½. Vi har en elk.(brun/svart) Kammo färgerna är nya så det lär man få beställa. Det tråkiga med emmaljunga är att det tar så länge innan mna får vaggnen då man beställer.

• WilmersMamma

Jag ska isf beställa en Grön camo Scooter Hoppas man inte lessnar bara Men den är såå snygg.. Men är det 3 månaders leveranstid så tror jag inte det blir något.. Sen är det dåligt om dom på blocket, det är ju synd..

• bendito

Annamus: Anledningen att det ej blev nått var priset. Nästan 6000 kr i månaden och det blir på tok för dyrt just nu iaf

Så i januari blir vi ersmarksbor istället, jätte mysigt. Finns det några ersmarks mammor här?? Vore kul!

• maddeofreddes

Tjoho ! Är det nån som vet om man betalar dagisavgift nu i december ? Ska lägga in räkningarna nu och jag verkar inte fått nån dagis räkning !!

• Bummelumman

Såg mysigt ut det där Felicia!

I min mage bor en liten bäs och den ska komma ut den 5/2 2008
  • Annamus

Jag ska beställa en Emmaljunga Scooter jag åxå, sälja min fina Emmaljunga Cerox tror jag. Jag är såld både på Ceroxen som är större och för mindre barn dårå, och på Scootern, som går från 6 månader ungefär... Vicken färg tycker ni jag ska ta då? Jag har ju en liten tjejja, och e litegranna sugen på att frossa i tjejfärger, men samtidigt tycker jag själv det är töntigt. Motsägelsefullt? *blinkar*

Jo asså.. vi ska å titta på den där lägenheten i Skelleftehamn. 6000 kr, jag vet, men 122 kvadrat liksom, och det är inkl värme oc hushållsel iaf... Annars har vi en på sjungande dalen på g, en här på området Klintfors och en i Kåge.... men alla har nåt som e bra med sig liksom... Argh! Vilken blir det. Eller blir det ingen?

• bendito

Ja alltså det är verkligen svårt med lägenheter, men vi valde lugnet och ekonomin Lite drygt när det alltid är pengarna som ska styra

Men frågar igen, finns det inga ersmarksmammor här?

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~