• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • Annamus

Sjungande dalen 3:a: Billigast av alla mina alternativ, men då minst av alla alternativen.

Skelleftehamn 4:a (122 kvadrat): Störst i ytan, men vill vi till Skelleftehamn? Kanske... Peda bor ju där. Ett klart plus. Även plus med egen trädgård och allt-i-ett-hyra.

Uppfinnarvägen 3:a: Dyr, men vansinnigt fin. Älskar området, bor här nu och sonen går dagis här... Nära stan, hiss, barnvagnsförråd mm.

Kåge 3:a: Vi vet vi gillar Kåge, lägenheten är jättefin, men det är kallhyra och vatten ingår inte. Hur vet man vad det kostar egentligen?

ARGH! Flickor! Hur ska man bestämma sig jueh?

• Felicia6
    Annamus skrev 2007-12-18 21:54:50 följande:
    Sjungande dalen 3:a: Billigast av alla mina alternativ, men då minst av alla alternativen.Skelleftehamn 4:a (122 kvadrat): Störst i ytan, men vill vi till Skelleftehamn? Kanske... Peda bor ju där. Ett klart plus. Även plus med egen trädgård och allt-i-ett-hyra.Uppfinnarvägen 3:a: Dyr, men vansinnigt fin. Älskar området, bor här nu och sonen går dagis här... Nära stan, hiss, barnvagnsförråd mm.Kåge 3:a: Vi vet vi gillar Kåge, lägenheten är jättefin, men det är kallhyra och vatten ingår inte. Hur vet man vad det kostar egentligen?ARGH! Flickor! Hur ska man bestämma sig jueh?
    låter solklart för mig uppfinnar
    Iaf då jag läser din alternativ låter det som du egentligen redan vet att det är den du vill ha
  • bendito

Annamus: Ta den som känns absolut bäst och som ni har råd med

Viktigt att det känns 100 där man bor, man spenderar ju massaor av tid i sitt hem. Speciellt då man har barn

• Annamus

Naeh, e kanske egentligen så att jag vet olika för olika tidpunkter... Jag promotar olika lägenheter beroende på vad jag just suttit och finurlat på. Hahah. Hade denna på Uppfinnar varit lite billigare bara så hade jag inte tvekat EN sekund ens... Samma med Sjungande, hade den varit lite större så... och den i Kåge, hade den inte varit kallhyra... och den i Skelleftehamn... ja den är beäftad med många "om" och "kanske" än så länge. Ska och se på den på torsdag då vet jag kanske bättre om den...

• maltazar
    Annamus skrev 2007-12-18 22:02:36 följande:
    Naeh, e kanske egentligen så att jag vet olika för olika tidpunkter... Jag promotar olika lägenheter beroende på vad jag just suttit och finurlat på. Hahah. Hade denna på Uppfinnar varit lite billigare bara så hade jag inte tvekat EN sekund ens... Samma med Sjungande, hade den varit lite större så... och den i Kåge, hade den inte varit kallhyra... och den i Skelleftehamn... ja den är beäftad med många "om" och "kanske" än så länge. Ska och se på den på torsdag då vet jag kanske bättre om den...
    Svårt läge... Uppfinnar låter ju bäst, förutom priset då... är det värt det? att kanske inte ha råd med så mkt annat som man skulle vilja för att bo så fint som möjligt?
    jag skulle nog hellre offra den biten för någon billigare lgh och ha råd med lite annat istället.
    Hyran i Kåge går ju fråga förra hyresgästen eller någon granne om. Men oftast tror jag kallhyra blir dyrare.
  • skrutteluttan74
    Annamus skrev 2007-12-18 11:29:37 följande:
    Bendito: Varför blev det inte nåt med lägenheten i Skelleftehamn för?Är det någon som har bott i Kåge på Brännsvedjan, eller i någon annan trea där man betalar för uppvärmning och vatten själv? Jag behöver få nå siffror för jag blir galen när jag ska försöka räkna ut den egentliga kostnaden...
    Jag har en kompis som bott där...Fina områden med kvarters gårdar, jag tycker det är hyfsat bra lägenheter...
    Hon pratade med Skebo eller om det var Skelleftekraft om elen,och fick den uträknad på då förra hyresgästen bodde där...
    Så kolla med ngt av de företagen
  • skrutteluttan74
    Annamus : Har för mej att det finns andra företag än skebo som hyr ut lägenheter i Kåge...kolla upp det också om du vill...Men de är ju långt ifrån säkert att det finns ledigt...men kan ju vara värt att kollas upp
  • hally

Har lagt in några bilder från vårt hus, vad tycker ni om dem i syfte att ha i en till salu-annons? Några tips? Ska jag plocka bort saker så det ser renare ut?
    De ligger under starka bilder.

• bendito

Hally: Åhh ni har såååååååå fint! Jag /vi skule köpt det bums om det hade funkat! Men ni lär knappast få svårt att sälja

Såg du att det blev ersmark för oss?

• bendito

Har plitat ner er presentation av oss på presentationstråden

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~