Piluttan: Va skönt att L hoppade över sovandet mitt på dagen, hoppas att vi också kommer dit någongång :).
Inte får vi väl hoppas att lille Vilmer skall få kolik, har inga bra tips direkt , men det finns ju något som heter "Minifom" om jag inte minns fel. Hugo fick det när han var nyfödd... det skall hjälpa att slå sönder luftbubblorna i magen .Vet inte om det hjälpte eller om det var psykiskt, för det hjälpte. Kanske värt ett försök om det blir aktuellt. Men det är inte lätt att vara liten...
Det vore toppen om vi kunde ses efter vilan imorgon, runt 14-14:30?, passar det alla?
Svanhild+Ebbabebbasmamma: Är riktigt kass på att förklara, men gör ett försök:
Gula området ligger i området mitt emot rydets fotbollsplan.
Om man kommer med bil så kan man ställa sig vid Barkassensförskola, där finns en liten parkering.
Om man kommer från Buerås så svänger man vänster mitt emot rydets fotbollsplan, sedan första väg in till höger (tror t.o.m. att det står Barkassens förskola) sedan kör man den vägen så långt man kan till man har ett gult dagis på höger sida. Direkt efter ligger det en liten parkering. Fortsätt sedan vidare till fots på samma väg som Ni kom med bilen, ta sedan näst sista vägen in till vänster..efter ca 50 m är Ni framme. Hoppas att jag fick till det...
Är det någon som vill flika in med en bättre beskrivning så går det alldeles utmärkt :)
Vi kan ju stämma av imorgon förmiddag.
Kram