• Curlingmorsan

Mammor i Onsala/Vallda

Hej!

Vi ska flytta till Onsala (Buerås) i februari. Jag känner inte en kotte där och eftersom jag ska vara hemma hela våren/sommaren så hade det varit roligt att lära känna andra mammor i närheten.

Och eftersom det inte verkar som ni har någon tråd här på FL så tänkte jag att då får jag starta en.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-17 22:10:49:
    Vilka-är-vi-i-tråden-lista
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m28013392.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-11 16:38
    Här är nya tråden: Onsala/Valldatråden del 2 www.familjeliv.se/Forum-11-239/m30578856.html

• Svar på tråden Mammor i Onsala/Vallda
  • Ida2

cattan: Ja, det kan jag ju göra Ligger det någon på gångavstånd från Presse?

• svanhild

Hej! Jag har inte hört av mig för jag har tyvärr fått missfall inatt.. Inte så roligt men jag har haft det förr. Men just nu känns livet ganska orättvist :(
    Fast denna gång har vi ju Samuel och det är vi ju fantastiskt glada över!

• Piluttan

Svanhild: Usch vad orättvist =(( Stor kram och hoppas att du slipper ha för ont.. Har haft tre själv, så jag vet hur otroligt jobbigt det är.. Lider med dig!

Kramar Lena

• snosan

Svanhild: Lider med dig, tur att ni redan har en liten krabat iallafall!

• cattan

Nej,vad tråkigt för er Petra!! Skickar massor av kramar från oss!!! Tur att ni har Samuel!

• Hugo med familj

Svanhild: Stackars dig, förstår om livet känns orättvist just nu.
    Massor massor massor med kramar från oss

• Hugo med familj

Piluttan: Japp, det stämmer lilla Hanna var i tidningen idag!!
    Snacka om sent, hon är ju faktiskt född i oktober...men men bättre sent än aldrig :)
    Klart Vilmer får pussa henne, men för skall han bli godkänd av storebrorsan ;)
    Då skall Ni ha kalas i helgen för lille Ludvig?

Vad säger Ni om promenad på onsdag den 9:e??

• Hugo med familj

Ebbabebbasmamma: Vilket snyggt hus !!!

Svar på tråden Mammor i Onsala/Vallda