• Curlingmorsan

Mammor i Onsala/Vallda

Hej!

Vi ska flytta till Onsala (Buerås) i februari. Jag känner inte en kotte där och eftersom jag ska vara hemma hela våren/sommaren så hade det varit roligt att lära känna andra mammor i närheten.

Och eftersom det inte verkar som ni har någon tråd här på FL så tänkte jag att då får jag starta en.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-17 22:10:49:
    Vilka-är-vi-i-tråden-lista
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m28013392.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-11 16:38
    Här är nya tråden: Onsala/Valldatråden del 2 www.familjeliv.se/Forum-11-239/m30578856.html

• Svar på tråden Mammor i Onsala/Vallda
  • Curlingmorsan

Ni som vill komma och fika nästa tisdag kan väl skriva upp er på denna listan. (Kopiera och fyll på ditt namn). Skriv gärna vilka barn som följer med oxå. Jag har bara en barnstol så vill ni får ni gärna ta med er egna. Fika hos Ebbabebba tisdag 4 mars kl 10.30:

Ebba & Felix mamma
  • Ida2
    cattan skrev 2008-02-25 22:06:46 följande:
    Ida2: Måndagar 12-14, Fredagar 9-12, Sen har du Noas Ark nere vid kyrkans ängar på torsdagar 9-14, där får barnen hjälpa till att mata alla djuren och det är en liten samling, och fika om man vill det.
    Okej, vad bra. Än så länge är Edvin på dagis tisdag, torsdag och fredag men en måndag skulle vi ju kunna gå dit. Låter väldigt mysigt med Noaks Ark också!
  • cattan
    Curlingmorsan skrev 2008-02-25 22:25:58 följande:
    På måndagar är det kl 14-16
    Oki, fel av mig...
  • Jenny

Alice kommer vara hemma på tisdag, så jag kommer gärna på fika då! Är ju jättenyfiken på var exakt ni bor om inte annat. Flört

Fika hos Ebbabebba tisdag 4 mars kl 10.30:
    Jenny & Alice

Mamma till Alice 050510
  • Curlingmorsan

Jag inboxar vägbeskrivning till alla som skriver upp sig på fikalistan senare under helgen. Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska bjuda på än, men det lutar åt nån sallad och köttbullar och makaroner till barnen. Hoppas det duger åt herrskapet? ;)

Ebba & Felix mamma
  • Heloa

Hej!
    Kikar gärna förbi och fikar på tisdag!
    Jättekul att se ert nya hus "inuti" också, har ju gått förbi det
    ett antal ggr när jag e ute och promenixar

/Helena

Jenny & Alice
    Helena & Emelie

• cattan

Vi kommer gärna oxå och hälsar på.

Jenny & Alice
    Helena & Emelie
    Catrin, Alva & Anton

• Curlingmorsan

Gahhh blir tokig! Skrev ett långt inlägg och så knasar sig bredbandet så att allt försvinner. Morr! Vårt vanliga bredband har fortfarande inte kommit igång så får surfa mobilt. :(

Har skickat vägbeskrivning till er som skrivit upp er på listan + några som hade skrivit tidigare att dom va sugna på fika. Hoppas att jag inte glömt någon! Säg till isf!

Ebba & Felix mamma
  • Hugo med familj

Hej Svejs!!
    Vi kommer gärna!

Jenny & Alice
    Helena & Emelie
    Catrin, Alva & Anton
    Monica, Hugo & Hanna

Skall vi ha med oss någonting?

Svar på tråden Mammor i Onsala/Vallda