• Curlingmorsan

Mammor i Onsala/Vallda

Hej!

Vi ska flytta till Onsala (Buerås) i februari. Jag känner inte en kotte där och eftersom jag ska vara hemma hela våren/sommaren så hade det varit roligt att lära känna andra mammor i närheten.

Och eftersom det inte verkar som ni har någon tråd här på FL så tänkte jag att då får jag starta en.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-17 22:10:49:
    Vilka-är-vi-i-tråden-lista
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m28013392.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-11 16:38
    Här är nya tråden: Onsala/Valldatråden del 2 www.familjeliv.se/Forum-11-239/m30578856.html

• Svar på tråden Mammor i Onsala/Vallda
  • Piluttan

Vi skall till allergiläkaren vid halv tio, men om det inte blir för sent så kommer vi gärna också! Jag kan kanske ringa om det blir någon ändring? Skall jag ha med något?

Fika hos Ebbabebba tisdag 4 mars kl 10.30:
    Jenny & Alice
    Helena & Emelie
    Catrin, Alva & Anton
    Monica, Hugo & Hanna
    Lena, Ludvig & Vilmer

• Curlingmorsan

Om någon vill baka något gott till kaffet så får ni gärna göra det. Man kan ju aldrig få för mycket kakor :) (Säger jag som gått upp 2 kilo dom sista 3 veckorna! Hmm...!) Och matstolar till dom små barnen om ni inte vill ha dom i knät. Har inte så jättestort köksbord men vi får knö ihop oss och några av dom stora barnen får sitta vid Ebbas lilla bord. :)

Ebba & Felix mamma
  • Curlingmorsan

Har försökt komma in hit hela kvällen men bredbandet har totalvägrat, nu funkar det äntligen men är sååå segt. :( Så jag orkar inte inboxa vägbeskrivningar till alla utan lägger ut den här och hoppas att det inte kommer några objudna gäster ;)

I korsningen vid Statiol i Mariedal svänger ni höger mot Vallda. Efter nån minut kommer en liten gul skylt "Buerås" där svänger ni höger igen. Sen är det andra vägen till vänster, Bueråsvägen. Fortsätt på den vägen rakt fram, när den delar sig håller ni till vänster och fortsätter på Bueråsvägen. Sen är det ett vitt enplanshus på höger sida precis innan en fyrvägskorsning med massa brevlådor.

Syns imorgon vid 10.30 :)

Ebba & Felix mamma
  • Piluttan

Vet inte om någon hinner att läsa, men här är det lite snuvigt och febrigt, så vi får hålla oss hemma!

Hoppas att ni får det trevligt!

• Hugo med familj

Hej allesammans!!
    Tack för en jättetevlig förmiddag med god mat och trevligt sällskap. Hoppas verkligen att de blir fler gånger :)

Ha en fortsatt trevlig dag!!

• Heloa

Ja! Det var jättetrevligt och kul att få ett ansikte på alla.
    Hoppas jag kommer ihåg namnen nu bara hi hi

Ha det gott!

• cattan

Tack för senast Var verkligen jättetrevligt!

• baronlinda

HEEEJ

Jag ville bara säga att det var såå kul att träffa er alla. Lite kul att ses trots att man inte känner varandra. Men det hoppas jag det blir ändrig på och att vi kommer att ses fler gånger. Nån som ska till öppna i morgon? vilken tid är det?

kram på er!

Svar på tråden Mammor i Onsala/Vallda