Mina goa vänner!
Haha, jag måste bara berätta... Vårt x-box har gått sönder och då skulle en budfirma komma och hämta spelet eftersom reparation var gratis och igår ringde dom och sa att dom kommer mellan 12-14. Och nu hade jag väntat och väntat men jag var så skitnödig att jag var tvungen att gå på toa, och FÖRSTÅS... jag hann ju inte mer än sätta mig och börja skita innan dom ringde på dörren. Haha, såå typiskt!
Så nu vet ni det
Sara, jag vet faktiskt inte riktigt än hur mycket krav dom kommer ha på mig, jag ska ju på ett första basmöte på fredag om en vecka och då får man också veta vem som är ens handläggare. Och sen ska man ju träffa sin handläggare och lägga upp en handlingsplan för hur man ska gå till väga och så... Men jag har ju blivit informerad om att det är hela sverige som gäller och även andra jobb än logopedjobb. Sen fällde "tanten" också lite kommentarer om att det är bra att ringa runt direkt till enskilda skolor om man söker elevassistentjobb eftersom dom inte alltid kommer ut officiellt. Så det förväntas väl att man ska ligga i en hel del. Men innan jag vet nåt om logopedjobbet på kommunen kommer jag ju inte söka så aktivt.