Mina goa vänner!
Camilla, inte ens en vecka. Och jag har aldrig varit arbetslös förut eller fått a-kassa, så det är ju inte att jag återkommer gång på gång eller har gått långtidsarbetslös. Jaa, man häpnar verkligen...
Camilla, inte ens en vecka. Och jag har aldrig varit arbetslös förut eller fått a-kassa, så det är ju inte att jag återkommer gång på gång eller har gått långtidsarbetslös. Jaa, man häpnar verkligen...
Halloj!
Agneta, hoppas Alice blir frisk snart! Är du hemma från jobbet eller jobbar du kväll?
Annica, jo, det finns ett logopedjobb ute, inom kommunen. Skickade nyss in ansökan så nu är det bara att hålla tummarna!! Sista ansökningsdagen är först 20/1 så det är bara att vänta, och söka andra jobb under tiden, suck!
Sara, jag kan tänka mig att detär mycket att sätta sig in i när man ska börja med ny klass och ny årskurs bara så där hux-flux. Det är säkert okej att du tar det lite lugnt med undervisningen ett tag och lär känna klassen och eleverna istället, tror du vinner på det i längden.
Anna, dom kan ju inte tvinga mig att flytta/veckopendla men däremot kan dom ju vägra ge mig a-kassa om jag inte gör det. Och det spelar ingen roll hur litet barn man har så länge man inte har ensam vårdnad.
Nellie har inte sovit nåt på dagis idag, kommer bli en rolig kväll...
Anna igen, härligt att det blir så fort med tatueringen, då hinner du inte fundera så mycket. Var ska du göra den? Lite ont gör det ju men efter att ha fött barn så är det "a piece of cake" i jämförelse ![]()
Sussie han före med suddandet
Anna, jag tror säkert att dom andra 4 som blev utan jobb också kommer söka tjänsten, tyvärr.
Alltså detta förbannade godissug, ska det aldrig ge sig???
Annica, japp, vi är hemma!
Anna, jag tycker också att tatueringen var finare utan öron.
Gökropsvägen 1 D, men du behöver väl inte adressen, du har ju varit här ett par gånger ![]()
Åh, längtar till fredag för då ska jag och A fuska med vår diet och fira med god mat, vin och godis och chips

A har nämligen fått löneförhöjning. Jag har inte skrivit nåt om det tidigare eftersom det har varit så osäkert med allt, men han sa upp sig här för ett par veckor sedan eftersom han är missnöjd med så mycket på sin arbetsplats. Och sen fick han ett jättebra jobberbjudande från ett annat företag som han övervägde att ta, men när han visade erbjudandet för chefen på hans nuvarande jobb så fick han samma villkor där plus an massa löften om förbättringar på det ena och det andra. Så nu har han bestämt sig för att fortsätta på sitt gamla jobb men med betydligt bättre villkor ![]()
Håller med dig Anna, vi skulle också gå varandra på nerverna, just därför kan A jobba heltid och jag halvtid
Men vadå "på riktigt"? Visst finns det väl många olika "tecken" för hur väduren ser ut? Eller var det vädur?
Åh va roligt för Mona, både med resa ochbebis. Jag drömde förresten här om natten att Mona skulle klippa och färga mitt hår och hon tyckte absolut att håret framför öronen skulle färgas orange och bakhåret grått
Och hon svor dyrt och heligt på att det skulle bli snyggt *asg*
Förlåt, förlåt, färlåt!! Jag hade fel clearingnummer
8420-2,973 464 282-1