Inlägg från: Pingulina |Visa alla inlägg
  • Pingulina

Mina goa vänner!

det ska vara 8420-2, inte -1

Gaah, vad dålig jag är, hur ska ni kunna betala när jag ger er fel nummer gång på gång

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • Pingulina
    Tuttie skrev 2008-01-09 21:22:34 följande:
    Gaaaaaaaaaaaaah!
    Generad
  • Pingulina

Var det då ni skulle till Lycksele Sussie?

Pengarna hade kommit in, jihoo

• Pingulina

Annica, japp!

Sussie, hade ni sökt till dendär vinterbröllop-tävlingen?

• Pingulina

Jag tror att jag också hade sökt om det inte var för att vi är i Thailand just då Är det bestämt vem det gick till då?

• Pingulina

Vilken tid Anna?

Jag ska fara och träna på IKSU nu.

• Pingulina

Wohoo Anna, nu blir du väl tatuerad som bäst, eller så är det redan över

Nellie sover inte heller mer än 10-12 h.

• Pingulina

Härligt Anna, bild tack!

Har nyss kommit hem från dagis med Nellie. Hon har inte sovit nåt idag heller. Suck, nån ny grej hon kommit på. I förrgår när hon inte hade sovit på dagis så slocknade hon på soffan medan jag lagade mat och då var det jättesvårt att få henne att somna på kvällen.

Och nu är hon jääättetrött och grinig som bara den. Men nu ska vi bada iaf.

Pratade förresten med en jobbarkompis idag och fick lite uppdateringar på vad som händer. Och som jag misstänkte så blir det inte jag som får halvtidsvikariatet som chefen hade pratat om. Åh, det är så jävla jobbigt med mitt jobb och vad jag ska ta mig till. Rätt vad det är så kan det bli nåt vik plus att det kommer komma några barnledigheter så småningom, dock alldeles för långt borta. Så vad gör jag undertiden jag väntar? Känns som att AF kommer jaga mig. Och sen är det ju folk som är "före" mig på jobbet så jag vet ju inte när jag har chans att komma in igen. Fan va less jag blir!!!!!!!

• Pingulina

Var är det du har den då Anna?

Ang. kommunjobbet så ser det också negativt ut, fick veta att en av tjejerna som redan har fast anställning har sökt jobbet och hon är mest kvalificerad för det. Och då blir det ju iofs en tjänst ledig efter henne men det är ju ändå 4 före mig så kan få jobbet.

Och jo, jag kommer ju förmodligen behöva ta nåt jobb tillsvidare, men det är nog inte det enklaste att få heller. För alla fattar ju att jag egentligen vill ha nåt som jag är utbildad till och kommer ta det så fort jag får chansen. Men dte som ligger närmast tillhands är väl att anmäla mig till nån vikariepool för att få kunna hoppa in om det behövs.

• Pingulina

Förresten, hur går det med stegräknaren Sara, blir det några steg?

Och hur gick det med klassen idag? Behöver du en till assistent? (viskar: ta mig, ta mig)

Nu ska jag gå ner och se en film och nästan fuska lite med lite mörk choklad, fast det är ju okej enligt GI-tänk. Bara jag inte äter FÖR mycket.

Svar på tråden Mina goa vänner!