Inlägg från: Pingulina |Visa alla inlägg
  • Pingulina

Mina goa vänner!

Camilla, tyvärr är det inte bara julstress på A's jobb, det kommer nog hålla i sig ända fram till Thailands-resan den 19:e februari. Så det är nog bara att bita ihop. Men lite extremt är det väl just nu så förhoppningsvis blir det lite bättre iaf.

Och att vi skulle vara fina av oss var ju det roligaste jag hört på länge Missade han Johans bajsprat eller?

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • Pingulina

Ingen aning Sofia. Är Viktor sjuk?

Sara, ja, utan resan att se fram emot hade nog ingen av oss orkat. Hoppas det blir bra på förskolan imorgon!

Måste nog också pallra mig isäng snart, men jag är inte alls trött.

• Pingulina

Haha Anna, näe, jag är arbetslös först efter nyår Men jag är ganska flexibel denna vecka då mesta tiden är administrativ.

Nu ska jag sooova, är hel i paltkoma efter världens godaste julbord ute i Skeppsvik.

Puss på er (utom Agneta då )

• Pingulina

Hej!

Här är en snigel igen, A sover över i ÖVIk. Såå trist  

Annica, tossorna kostar egentligen 180 men jag har sålt dom till er för 150 kr.

Sussie, vi har inte haft med oss gula häftet sen Nellie var typ 3 månader. Trist att inte ha alla siffror samlade men jag glömmer ALLTID.

Veronica, kan tyvärr inte svara på din fråga, men ring sjukvårdsupplysningen och fråga.

• Pingulina

Vad är det för Idol på lördag?

• Pingulina

Vi är många som är sniglar, det är synd om oss Tycker dock som Anna att det kan vara skönt att få vara ensam ibland, men jag gillar inte när det blir hela dygn och jag ska fixa allt med Nellie själv. Fixa oss på morgonen och komma i tid till dagis och jobb, jobba, hämta Nelie, fixa middag, underhålla henne på kvällen och sen fixa kvällsbestyren och sen förmodligen behöva vakna några gånger på natten för att hon sover dåligt. Då blir jag less...

Ugly betty är en serie jag aldrig fastnat för. Jag tittar på House istället.

Anna, hur ser det ut md tid i veckan?

Annica, jag tycker absolut du ska ringa och höra av dig, ingen idé att sitta och vänta och grubbla. Dessutom visar det ju bara på intresse för jobbet, så detär ju bara positivt.

Jag kommer ju joina er jobbasökare efter jul och jag har en känsla av att jag inte kommer vara så attraktiv på arbetsmarknade heller. Iofs vet jag inte vad jag ska söka eftersom jag inte vill jobba med nåt annat men vi får väl se hur det blir. Dessutom kommer jag få rätt kass a-kassa eftersom den beräknas på det som jag jobbat nu, dvs 75%

• Pingulina

Men Annica, P hjälper väl till med nåt iaf?? På morgonen, kvällen och natten är han ju hemma.

Mm, det går bra att beställa, kan ta med ett par när jag åker hem över jul. Har hon verkligen strl 23, är inte dom stora? För Nellie, Vinga, Conne och Moa (tror jag) har tagit strl 20 men det motsvarar 22, och Vicke och Thea har tagit strl 22 som motsvarar 24. Så du får själv bestämma, jag vet inte.

Detta får Nellies dagisfröknar i julklapp, det duger va?

• Pingulina

Hmm, färger... det finns svart, mörkbrun, ljusbrun och vit (tror jag). Dom håller värmen bra även om dom är stora, ingen skillnad på så sätt, det är väl bara att dom blir lite otympliga om dom ska gå med dom (typ inne) men det gör dom ju inte så ofta, det är ju ändå mest i vagnen dom används.

Jasså, det var samma ljus Jag köpte på BOOM.

Camilla, japp, gjorde korten själv. Tycker också det blev fint

Näe, nu ska jag också sova. Natt natt!

• Pingulina

Haha Sara, ärú pilsk?

• Pingulina

Anna, jag kan nog inte klockan 14. Har ingen bil och då tar det för lång tid att åka med buss då jag ska hämta Nellie från dagis...

Har du nån lucka på fredag, helst så tidigt som möjligt? Hör av dig så fort du  vet för jag såg att det fanns tider på attityd för då kan jag boka där istället.

Svar på tråden Mina goa vänner!