Mina goa vänner!
God morgon!
Eller egentligen har vi ju varit vakna sedan innan 06 men nu först hinner jag skriva. Blir dock bara en kortis nu också för Nellie kräver ganska mycket uppmärksamhet just nu. Det är nog jobbigt för henne med omställningen att komma hem igen och tidskillnaden. Hon var jättehungrig imorse och fick det hon har längtat efter mest av allt under dessa 2 veckor: BÄR
Och sen åt hon lite macka och så fick hon ont i magen, stackars liten har ju varit utan mat så länge. Vi vägde henne i Thailand och då vägde hon 10 kg, lika mycket som på 1½ års kontrollen
Dessutom har hon blivit mer förkyld igen och hostar och snorar. Hoppas hon kan tänka sig att sova lite snart så att jag också kan få lägga mig en stund.
A har farit på jobbet och själv blir det väl att dola på hemma och tvätta och packa upp och så...
Sussie, absolut inte, det får du inte tro! Det är bara mitt eget bröllop jag har såå höga krav på men jag jobbar på att kunna släppa lite på alla krav och måsten och mer se det som en rolig grej. Gästerna är ju nöjda oavsett om man lagt ner 50 eller 500 timmar i planering och förberedelser tror jag. Jag har varit både på ett väldigt enkelt bröllop och på ett väldigt påkostat och båda var precis lika bra! Och jag vill inte lägga ner så mycket pengar på bröllopet så därför måste jag släppa på standarden eftersom vi kommer ha rätt många inbjudna gäster, typ 90 eller nåt sånt. Sen hoppas jag att alla inte kommer och jag tror inte det heller eftersom alla förmodligen inte vill/kan komma hit till Sverige av mina släktingar och kompisar hemma.
Skriver mer sen...

Lydia var faktiskt lite lik Vinga, men mindre och pratade mindre och var ännu försiktigare 
Känner mig som värsta prettot i jämförelse.