Inlägg från: litetknyte |Visa alla inlägg
  • litetknyte

Mina goa vänner!

Hej hej!

Ekonomin är inte vad den borde här inte... men å andra sidan så klarar vi oss ju iaf. Det kan alltid (?) vara värre...

Viktnedgången går åt motsatt håll över julhelgen, det är jag väl medveten om, men orkar inte bry mig just nu. Vill njuta av allt gott, det e såååå trist att pointsa ju...men efter nyår då j-ar.

God jul alla som åker bort!

Älskar min lilla Vinge-ling
  • litetknyte

Bjuppar på en 19-månadersbild på Vinga. Fröken som väääägrar sitta still för fotografering.

Hon gillade granen iaf. Mycket fascinerande och hon låter den vara än så länge, har petat på nån kula men när jag sa nej så lät hon bli efter det.

Vi ska inte ut på annandagen. Har faktiskt aldrig varit det när jag tänker efter..

Kram på er

• litetknyte

Hihi, karriären är redan utstakad för Moa ser jag. Sååå söt.

• litetknyte
    Anna - hehe, jag vet. Fast jag trodde bara det var fyren som hette Vinga. Se vad man lär.

Sara - sweet julklapp.
    De har en gunglarv på Sagolika som jag är kär i, men den kostar typ 1000 spänn så d bidde ingen sån...

Vi har varit hos min mormor och morfar och haft lite julfika idag. De orkar inte så mkt längre, så de kommer inte till oss imorgon, men nu har vi ju fått träffa dem iaf. Mysigt.

Vinga har inte sovit nästan nån natt med oss sen hon föddes. Varken hon eller vi sover bra då, så det är inte lönt. Vi har provat nån gång på senare tid om hon har krånglat om nätterna, men då vill hon bara busa så det funkar inte...
  • litetknyte

Hej på er alla!

Även vi har haft en underbar julafton. Så mysigt att vara här hemma och att få umgås ordentligt med familjen och äta gooood mat och massa gotter. Vinga fick, som era barn, hur mkt som helst i julklapp. Var inte för fem öre rädd för tomten och hade det allmänt kul hela dan igår. Fick ju både klappar och mängder av uppmärksamhet, haha.
    Själv fick jag massor av fina paket också, bland annat tre presentkort på massage. AAAAAAAAH.

Puss på er

• litetknyte

Vad skönt att slippa julmat idag, Sofia. Vi ska fira med farmor och farfar ikväll så här blir det ännu mer julmat... Är lite less men det blir nog bra.

Vi har varit på rean idag, hittade byxor, skor och jacka åt mig, en liten handdammsugare, en pall och en bygel + ryggstöd till tripp trapp stolen Vinga fick i julklapp, (Philips Ergorapido) och ett Xbox 360 och badmintonskor åt N. Skönt att vi hade barnvakt för det hade nog blivit lite smygjobbigt för Vinga att vara med... Kors med folk det bor i den här stan.

• litetknyte

Oj, dammsugaren är en Ergorapido om ni inte förstod det av det röriga inlägget...

• litetknyte
    Pingu - var så lite så. Hoppas du får jobbet.
    Du passar skitbra i lugg.

Sara - vad kul att det känns så bra med jobbet ändå. Härligt med ledigt mitt i veckan.

Ha en bra kväll alla! Vi får besök av min allra bästaste vän som flyttat till Västerås. Blir myspys!
Svar på tråden Mina goa vänner!