Inlägg från: litetknyte |Visa alla inlägg
  • litetknyte

Mina goa vänner!

Sara - Hoppas att det "bara" är nåt ni ätit. Magsjuka är aldrig kul. Krya på er!

Här är vi (jag iaf) lite smygbakis idag. Vi satt hemma och spelade Mario Party och drack (för mkt ) vin igår kväll. Fick låååååång sovmorgon imorse iaf. Skönt.

Det vore jättekul om ni alla ville komma ut hit och bada efter nyår. Då kan vi ju ta en fika här sen, när ungarna sover om ni vill?

Ses på'n stunn alla som ska till Stöcke. Ska bli kul!
    Älskar min lilla Vinge-ling
  • litetknyte

Hej på er!

Tack alla som var i Stöcke, och framförallt Sofia med familj, för en trevlig dag och kväll! Tror bara N behöver mjukas upp lite med nån öl nästa gång, haha. Han blir ju så blyg som aldrig förr märker jag.
    Vinga var nog alldeles slut efter allt ståhej iaf, för hon sov till 9:15 imorse. Hela dan idag blir lite kajko med tider osv, men d va ju skönt för oss m sovmorgon.

Anna - jupp. Från Ikea den med. Original heter det och kostar 349 kr.

• litetknyte
    Sofia - haha, nä, d e d som e så skumt, N brukar inte vara blyg för fem öre... Tror han är lite orolig att ni är lite finare av er än vi.

Pingu - blä vad trist! Är det bara nu i julrushen det är så mkt jobb för A? Menar, ser ni nån ände på eländet?
    Ska genast in å kika på bilder. Sööööt Nellie med kompis.

mysia - haha, ja, det var gulligt, Tindra var ju hur go som helst med oss.

Vi har blivit bjudna på julkonsert ikväll, så snart ska vi till Obbola.
  • litetknyte

Sofia och Pingu - hehe, njae, jag tror N är lite orolig att folk inte ska uppskatta hans humor, så då håller han igen istället... men d ger sig väl om han får träffa er fler ggr, förhoppningsvis.

Trist med A:s jobb Pingu. Är ändå en himla tur att ni får en paus iom Thailandsresan, synd bara att det är så "länge" kvar!

mysia - haha, nä, Vinga är inte så himla sotis av sig. Hon kollar typ konstigt på mig om jag håller nåt annat barn. Typ som: "vad gör du? Det där är ju inte jag!", men hon bryr sig inte nämnvärt, har aldrig gjort.

Det där Garaget, vad är det för ställe?? *noll koll*

Nu ska jag plocka upp min kära dotter från pottan och lägga henne att sova en stund, sen blir det veckohandling på Maxi medan N tränar.

Ha det gott alla!

• litetknyte

Sara - visst var det där precis utanför där vi bodde förut? Känner igen mig lite...

mysia - ahaaa, då förstår jag. Mest kött antar jag?

Agneta - gaaaaaaaah!! Säg inte sådär! Jag är livrädd för kräkan sen vi låg hela lilla familjen samma dag ifjol! Hoppas du mår bättre snart. Extra jobbigt med en bebbe i magen ju. Krya på er!

• litetknyte

Hehe, N blev lyyyyyyrisk över Garaget. Fanns EN rätt jag kunde äta, men vi måste apselut prova nån gång, för hans skull om inte annat.

• litetknyte
    Agneta - näää, var inte så jag menade. Man kan ju inte veta vad man åker på får nåt och när.
  • litetknyte
    mysia - vad tyckte du om Pilates nu då?

Anna - men vad läskigt. Hur mår Thea då??
Svar på tråden Mina goa vänner!