Inlägg från: litetknyte |Visa alla inlägg
  • litetknyte

Mina goa vänner!

Agneta - jag gillade gravidyogan skarpt. Jätteskönt och använbar andning därtill.
    Älskar min lilla Vinge-ling
  • litetknyte

Vad kul mysia. Det är rejält jobbigt för magen, absolut, och rätt svårt med all teknik och andningen, men såååå härligt.

• litetknyte

Haha, ja, det där med granen blir intressant... Vi har tänkt klä den på fredag kväll och så får Vinga se den på lördag morgon, blir kul att se hennes reaktion. Hon brukar vara rätt duktig på att inte riva i grejjer när vi sagt åt henne, men man vet aldrig. Oftast måste hon ju såklart prova några ggr först innan hon ger sig förstås..

mysia - vet hur det känns att inte känna sig attraktiv på arbetsmarknaden. *kramar om* Det är jobbigt ju! Hoppas det snart lossnar för dig. Och Sara och mig.

Anna - *garv* Karlar säger jag bara! Ni har en stor tjej iaf. Å sööööt.

Narrev - kul att höra från dig! Hur går allt för lillan? Har tänkt på er.

Pingu - är också snigel inatt. N har nattvecka. Lider med dig som sagt. Inte kul att vara ensam så mkt. *kram*

• litetknyte
    Pingu - mm, självklart är det skönt att vara själv ibland, men jag minns inte när jag kände så sist... Ibland blir det för mkt av det "goda".
  • litetknyte

Jättefint, Pingu. Har du gjort korten själv? De var pricken över i:et iaf.

Natti på er!

• litetknyte

Gaaaah! Jag bryter ihop på min sov-tjorvande tjej!! Skrikandes Varenda gång hon ska lägga sig är det ett himla liv nu sen några dar tillbaka. Skrik och panik och taaaaaaaaaatt i flera timmar känns d som. Suck. Vad gör man? Kan det vara så att hon inte behöver sova på dagen, redan? Känns så himla tidigt... plus att hon ju ändå verkar trött... Nån som har nåt tips och trix? Hon har även sovit dåligt på nätterna, vilket hon aldrig gör om hon inte är sjuk.. så kanske hon håller på att bli sjuk igen? Eller tänder? Eller nån fas? GAAH!

En roligare sak är att Vinga ska få ett par skridskor av vår granne. Hon hade köpt för små till sin dotter, och så undrade hon om Vinga ville ha dem - alldeles gratis. Sååå gulligt ju! Det är många som åker skridskor och sparkar här nere på sjön så det blir kul. Kanske är lite tidigt att börja med skrillor för Vinga än, men det skadar ju inte att testa iaf, när man lix får.

Agneta - fy så jobbigt! Hoppas det inte går runt runt för er och att Alice blir lindrigt drabbad!

mysia - vi ska vara hemma på julafton. Min familj kommer. Blir mysigt. Men konstigt - för oss har det ALLTID varit ett sabla flängande på julafton, frukost, lunch och middag på tre olika ställen, så det kommer kännas som om man har hur mkt tid som helst på sig att varva ner tror jag. Skönt för Vingas skull dock, vill inte att hon ska behöva uppleva julstressen vi haft... inte än iaf. Vill skapa egna traditioner hemma, för hennes skull, så jag hoppas det kommer funka bra och att N:s familj kan slita sig hemifrån och vara med oss NÅT år iaf... De är vääääldigt hemmakära nämligen.

• litetknyte
    Sara - ajdå, vad läskigt! Tur att Moa-goa mår bra iaf. Krama om henne från oss.

Vi har bjudit ett par vänner på middag ikväll. Mycket trevligt. Vinga och deras son Alfred lekte hejvilt och Affe är som Vicke - knuffas för uppmärksamhetens skull. Vinga blev lika förvånad idag som i lördags, haha. Vi måste lära dotra vår att ge igen tror jag.
  • litetknyte

Hej hej.

Här sitter jag och försöker få Vinga att somna och samtidigt försöker jag ladda inför att ringa på ett jobb igen. Tänk att det ska vara så nervwrecking att ringa ett samtal! Provade imorse men då var karln inte där, så nu ska jag prova när Vinga tystnat...

• litetknyte

Tack ska ni ha, det behövs! Är så sanslöst nervös när jag ska göra sånt här, blä!

• litetknyte
    Sussie - jahaaa, var det därför jag fick lön. Tack för infon, fattade ingenting, d brukar ju alltid stå 0 på lönespecen. Löneförhöjningen jag ska få blir ju inte förrän from januari. Jag fick hela 2200 kr. Tacksamt, speciellt när man inte väntat sig det.

Det gick hyfsat att ringa idag. Jobbet jag sökte kändes nästan som skrivet åt mig, men d finns ju många fler med min kompetens i denna stan så jag har inte så stora förhoppningar... men men, man kan inte mer än söka.
Svar på tråden Mina goa vänner!