Inlägg från: litetknyte |Visa alla inlägg
  • litetknyte

Mina goa vänner!

Hej hej!

Jag fick en räkning från facket igår som ska betalas 31/12 - å banken har problem med sin hemsida. *gaaaaaah* Sååå irriterande... å hur kan man skicka en räkning med 2 dagar kvar till sista betalningsdag. *irri* Skrikandes Jaja, d blir som d blir.

Nyår jobbar N, 06-14 både nyårsafton och nyårsdagen, men vi ska ändå till några kompisar och äta och dricka gott. Vinga ska med så d blir lugna gatan för oss iaf.
    N:s långa härliga ledighet börjar lida mot sitt slut nu. Sista dan idag, sen blir det 7 dagars arbete i rad, varav 2 12-timmars pass. Blä.
    Jag och Vinga drar till min pappas stuga imorgon så vi får lite sällskap.

Kram alla

Älskar min lilla Vinge-ling
  • litetknyte
    mysia - ahaaa, I c. Har ni (ska ni) chippa det? Vi har maaaaaassa spel i så fall, om ni vill låna.
  • litetknyte
    mysia - jag har ingen aning om hur Pilates-videor funkar... har allri sett nån men d kan säkert vara bra.
    Vi har nog några original spel, Gran Turismo 3 och 4, Ratchet & Clank, GTA Vice City, Final Fantasy 10 och Kingdom Hearts tror jag.
    När vi chippade vårt PS2 tror jag vi betalade 1000 kr typ.

Pingu - mmm, du har rätt, men det är ändå störande. Hemsidan fixades dock förut idag, så nu är det betalt.

Sussie - tjusigt. Snygg klocka framförallt (vi har en likadan ).
  • litetknyte

Hej alla!

Vinga och jag har varit i Sörmjöle i pappas stuga med dem i helgen. Jättemysigt var det. D kom ju tom lite snö som Vinga fick busa i.

Vi har en gammal imperialsäng som Vinga ska få när vi ska byta från spjälisen. Den står hos svärisarna nu men ska väl snart slipas och målas om antar jag.

Imorron ska jag ha bara en enkel svart klänning, glittriga benvärmare och smycken (vi skulle visst ha lite discotema med glitter och glamour och jag har inget sinne för utklädning så så får det bli ). Skumt att det är 2008 snart.

GRATTIS Alice!

Snajsig tatuering Anna

• litetknyte

Jobbigt Sussie.

Jag och Vinga har gjort clementinsås till kvällens efterrätt (pepparkaksparfait med mörk rom) nu på fm. Nu vankas en liten tupplur å sen e d bara å hoppa in i duschen och försöka få fason på sig inför kvällen.

Ska ni alla vara hos Sara ikväll eller har jag fått det om bakfoten?
    Hoppas alla får en kalaskväll iaf, och ett gott nytt år!

Kram från oss!

• litetknyte

Haha ja ni är hemligare än vanligt. Hoppas alla håller sig friska/frisknar till och att det blir trevligt.

• litetknyte

Pingu - vi ska till ett par kompisar i Obbola och fira. Knytkalas. Blir nog trevligt. Vinga ska med och N jobbar idag och resten av veckan, så det blir ganska lugnt.

• litetknyte
    Pingu - haha, lyxig och lyxig... får väl hoppas att det smakar bra iaf. Myyyycket gräääädde e d i iaf.

Agneta - tur det kommer fler ikväll.

Nä, NU har Vinga tystnat med sitt surrande, så nu ska jag vila en stund.

Puss på er!
Svar på tråden Mina goa vänner!