Inlägg från: litetknyte |Visa alla inlägg
  • litetknyte

Mina goa vänner!

Ja det där med att testa gränser osv har vi också fått erfara... det kan bli riktigt tröttsamt till å från, men som sagt, det måste ju göras.. Jag tror, Sofia, att ni gör rätt som är konsekventa och lär Viktor konsekvenser redan nu, om inte annat så för att det blir lättare för er själva att fortsätta på samma linje hela vägen så att säga.

Vi var ute en stund på sjön idag. Vinga åkte pulka som N drog när han åkte skridskort. D gick fort så det var kuuuuul tyckte Vinga.

Pingu - jag är precis likadan. Ibland är jag tokmålmedveten och SKA ner i vikt och det känns så skönt att bestämma sig, men lika snabbt kan jag tvärvända och tycka att det inte är värt att vara utan massa gotta... Fundersam Hejja på iaf!

Älskar min lilla Vinge-ling
  • litetknyte

Åh så söt liten kisse Sofia. Kattungar är ju det sötaste som finns. Leffe är ju klockrent.

Sara - jättelycka till imorron.

Nu ska vi på kalas. Tjing.

• litetknyte

Pingu - guuud vad gott det där lät! Dock ingen vidare points-mat. GI är nalta annorlunda helt klart...

• litetknyte
    Sara - haha, hoppas du inte blir för nervös och att det känns bra imorgon!
    Shit vad duktigt av Moa med puzzlet! Som sagt, Vinga ger upp direkt en bit inte passar och säger bara "taaatt" eller "mamma lägga". Myyyycket bekväm donna har vi.

Pingu - ja man missar ju hur som helst nånting av det som är gott, men mitt problem när det gäller GI är att jag är ett mack-monster... då funkar d inte så bra va?? Fast iofs skulle d kunna va värt att prova nån gång, om jag ids... Imorron börjar för övrigt mitt nya liv - igen.
  • litetknyte
    Pingu - ahaaa. Ja, jag har ingen koll...
    Vilken lyxtillvaro d lät som om du lever i just nu. Men jag vet, man blir less på att vara arbetslös och därtill kommer ju oron och bristen på pengar osv osv... men man kan ju låtsas att man har semester nån vecka iaf.

Vi har varit ute och skottat lite snö och busat på  fm. Nu ska vi vila lite å sen blir det veckohandling när N slutat jobba.
  • litetknyte
    Pingu - herregud! Det är ju helt sjukt, hur länge har du hunnit va arbetslös? En vecka??? Fy f*****n för nya reglerna säger jag!
  • litetknyte

Hej hej!

Här har Vinga just somnat och jag väntar på att mor min ska komma. Jag ska ner på stan en sväng och shoppa upp lite presentkort - sweet!

Pingu - jag lider verkligen med dig. Jag skulle kunna föra en lååååång harang om vad jag tycker om den nya politiken... framför allt a-kassereglerna, men jag avstår... ARG är jag iaf. *kram*

Sara - förstår att det är mkt att ta in m en gång. Lycka till än en gång.
    *fnissar åt utv.samtal i sömnen*

Krya på kram till Alice!

• litetknyte

Hej på er!

Jag har varit och tränat step ikväll, första gng på en månad. Fick också veta att jag kom med i fortsättningskursen i Pilates, så v 4 drar det igång igen, 2 ggr i veckan. Längtar!

Natti på er

• litetknyte

Hej hej.

Idag har jag varit och jobbat 1,5 timme, haha. Hade bara apt dessutom. Känns inte som om jag varit borta därifrån alls, allt var sig likt trots många nya brukare... skumt det där... Många förändringar är på g i verksamheten iaf, känns lite skumt, men d löser sig nog. Vill inte jobba där för evigt dock, suck...
    Ska förmodligen jobba ett par dagar i februari, så d blir ju bra som mjukstart.

Sara - vad kul att det går bra för Moa på dagis med en gång.
    Vinga kommer ju börja på en helt ny, och därtill tillfällig, avdelning sen... hoppas d blir bra men det är mkt som känns lite osäkert. Man kan ju tex inte gå dit och hälsa på eller ringa och fråga hur saker och ting funkar... Fundersam Men men, det får LOV att bli bra. Är inte orolig för att Vinga inte ska trivas, det blir nog värst för mig. Å d kan jag iofs hellre ta än att hon blir lidande.

Svar på tråden Mina goa vänner!