• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • mamma till Viktor och William

GRATTIS ANDREAS Antar att ni har råd med det där huset nu

Sussie: Skumt, hoppas du känner dig bättre imorgon... Kanske mens på gång?

Älskade unge!
  • Tuttie

soff: nja inte förns den 18:e så det är ju ett par dagar kvar..

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Pingulina

Sussie, tror (eller hoppas) du att du är gravid?

Sara, sorry, kan inte hjälpa dig med din fråga, kan du inte ringa kommunen och fråga?

Sofia, jo men helvete, vi har ju råd med 2 hus om vi så vill, haha eller så inte Jag har ju knappt nån inkomst så det jämnar ju ut sig

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • Tuttie
    Pingulina skrev 2008-02-07 22:04:06 följande:
    Sussie, tror (eller hoppas) du att du är gravid? Sara, sorry, kan inte hjälpa dig med din fråga, kan du inte ringa kommunen och fråga?Sofia, jo men helvete, vi har ju råd med 2 hus om vi så vill, haha eller så inte Jag har ju knappt nån inkomst så det jämnar ju ut sig
    Klart det skulle vara mysigt att vara gravid men jag väntar gärna med det till sommarn, men blir jag så blir jag.  Men jag tycker att det är förtidigt att känna nått så jag tror om mina beräkningar stämmer att jag hade ÄL i helgen... Så det tror jag inte att det är. Tror snarare att jag hålle rpå att bi sjuk.
  • Pingulina

Sussie, ja, det lär ju visa sig om ett tag hur det än är Men du kan ju inte ställa till det så att det måste bli ett nyktert pyjamasparty för dig

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • Tuttie
    Pingulina skrev 2008-02-07 22:11:06 följande:
    Sussie, ja, det lär ju visa sig om ett tag hur det än är Men du kan ju inte ställa till det så att det måste bli ett nyktert pyjamasparty för dig
    skratt. Jag har 2 dagars spelrum *skratt* Så nejdå ingen fara....

Ser fram emot det faktiskt... Ska bli skoj o träffa er tjejer.
  • Emeraldy
    Sussie:
    Det lutar åt den i björkfaner. Vill inte ha vitt i Moas rum och ek har vi på så många andra ställen i huset. Den svarta är iofs lite cool...

Ja, slå en pling om ni vill kika förbi

Annika:
    Jag tror ni ligger rätt bra till inkomstmässigt i jämförelse med många andra Jag fick appropå pengar en positiv överraskning när jag fick lönebeskedet nu i januari. Det visade sig att min månadslön ligger på 750 kr mer än jag trodde. På 75% gör det iofs inte så värst många hundringar, men många bäckar små...
    Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Liloot

Annika: Grattis till Andeas Gud va skönt det måste kännas ändå att ha en så pass bra (nu vet jagi nte exakt vad han tjänar, men antar att det är en hel del ) inkomst till familjen! Då gör det ju inte så mycket att du inte ha så mycket i inkomst, måste ju kännas som en trygghet *svamlar på*

Tror dom är i Phuket. Camilla var först i Krabi, sen skulle dom till Phuket iaf. Mona har nog varit runt lite över allt, dom skulle åka hem ifrån Bangkock.

Ååååååååååh, vad jag är sugen på att uppleva Thailand! Typ alla våra kunder har varit där och säger att det är sååå underbart. Vill också!

Sussie: *bingo bingo* Köp då för guds skull inte nån fööör mörk färg, ta en som börjar på siffran 6 eller snäppet mörkare, 5. Visst brukar det stå siffror uppe i hörnet på förpackningarna man köper på affären också?

Fredag imorgon, äntligen! Ska bli så skönt med helg! På lördag hoppas jag att det blir utgång. Eller det blir det nog mest troligt, men vet inte riktigt med vilka det blir. Ska bli skoj!

Åh, jag var på stan och skulle köpa ett nytt läppstift. Var sååå sugen på att köpa ett fint rött läppstift. Men make up store va stängt för renovering tills nästa vecka Vars tusan ska man gå då för att få bra hjälp? Typ Kicks eller HM tycker jag suger, där får man aldrig den hjälp man vill ha. Vars köper ni om ni vill ha lite hjälp med nyanser och så?

God natt på er underbara tjejer!

Are you going to the grave with unlived life in your vains?
  • Tuttie

God natt tjejer

• Tuttie
    Emeraldy skrev 2008-02-07 22:20:16 följande:
    Sussie:Det lutar åt den i björkfaner. Vill inte ha vitt i Moas rum och ek har vi på så många andra ställen i huset. Den svarta är iofs lite cool...Ja, slå en pling om ni vill kika förbi Annika:Jag tror ni ligger rätt bra till inkomstmässigt i jämförelse med många andra Jag fick appropå pengar en positiv överraskning när jag fick lönebeskedet nu i januari. Det visade sig att min månadslön ligger på 750 kr mer än jag trodde. På 75% gör det iofs inte så värst många hundringar, men många bäckar små...
    Björk är fin.. Det var sån vi hade. Ja den svarta är cool.

kul med högre lön.
Svar på tråden Mina goa vänner!