• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Liloot

Måste bara få skriva... Johan ska på nån datakurs med jobbet på torsdag, på ALLA HJÄRTANS DAG! Skrikandes Hur idiotiska är dom som lägger kursen på dne dagen?!?! VA!  Dom kan ju omöjligt ha några fruar eller flickvänner dom som ordnar kursen! Eller så har dom nå gammhaggar som dom inte vill sitta hemma med på alla hjärtans dag. Äsch, jag får ha alla hjärtans mys med Thea

Are you going to the grave with unlived life in your vains?
  • Pingulina

Anna, jag får väl rycka dom jävlarna med pincett direkt dom tittar fram

Vem ska ni gå ut med då? Sofia tycker väl att man inte går nånstans efter melodifestivalen för då är det ju läggdags.

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • litetknyte

Grattis till högre lön Sofia. Det gör aldrig ont när man får lite mer i plånkan.
    Min mamma går till en bra sjukgymnast (säger hon) på Haga typ. Kan kolla upp nr om du vill?

Pingu - blä då, hoppas det inte är magsjukan!

Idag ska Vinga o bada med morfar-Åke. Jag och mamma hade tänkt ta en prommis medan, men d regnar ju... Skrikandes Får se vad vi hittar på istället.

Trevlig helg

Älskar min lilla Vinge-ling
  • Pingulina

Camilla, ni kan ju sätta er och ta en go-fika nånstans

Anna, inte roligt att vara ensam på alla hjärtans dag, dåligt av dom att lägga kursen då. Inte för att vi brukar göra nåt speciellt (trots att det även är vår förlovningsdag) men det kan ju vara trevligt att bara få äta en extra god middag tillsammans eller nåt.

A har farit iväg med Nellie till Umåker för att se när deras häst kör ett provlopp. Jag stannade hemma för att försöka plugga men det går sådär. Håller på att somna hela tiden, är såå trött då Nellie vaknade ovanligt tidigt idag, 06.25. Men imoron är det min sovmorgon.

Jag mår lite bättre nu, bara lite illamående mellan varven, dock fryser jag jäkligt mycket. Ska hämta ett par tjocksockar och fortsätta plugga.

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • mysia

Tittar in tvärt. Det är städdag här idag. Tindra sov hos farmor och farfar inatt, så när dom kom nu på fm, så hjälpte dom till att slänga papper och kartonger och sånt. Sen så råkade jag spilla ut lite mjölk på en matta, så satte snälla svärmor igång och skrubba den. Sen började dom dammsuga för att tyckte att jag ändå hade så mycket idag. har ju tvättid och och ska dammtorka och sånt.

Anna: Jo,P har pratat ok kokkodoktorn förut,och det sårade mig, men jag har inte nämt nåt om det nu. Men det är klart han borde vilja att jag mår bra.
    Tråkigt angående alla hjärtans dag.
    Ha så trevligt ikväll.

Annika: krya på dig.och lycka till med pluggandet.

Jag ska återgå till städandet nu.

Sofia: Roligt med högre lön. Jag har inte så hög lön på en heltid, men du har väl fått upp din lön lite,du har ju jobbat längre än mig inom vården.

• litetknyte

Hej hej!

Mamma och jag gjorde som Pingu föreslog och fikade medan Vinga badade med leasingmorfar. Efter 1,5 timme fick vi lyfta upp vårt blötdjur ur poolen under protest, haha. Hon älskar verkligen att bada.

mysia - vilka svärföräldrar! Skicka hit dem får de städa åt oss oxå.

Älskar min lilla Vinge-ling
  • mysia
    litetknyte skrev 2008-02-09 17:05:44 följande:
    Hej hej!Mamma och jag gjorde som Pingu föreslog och fikade medan Vinga badade med leasingmorfar. Efter 1,5 timme fick vi lyfta upp vårt blötdjur ur poolen under protest, haha. Hon älskar verkligen att bada. mysia - vilka svärföräldrar! Skicka hit dem får de städa åt oss oxå.
    Lät som en härlig dag.
    Ja,visst är dom schysta? Ska hälsa dom att göra en tur till
    h-sund.

Håller på att göra iordning mig nu, åker snart till till min kompis, ska bli så kul att träffa hela gänget, längesen jag träffade dom nu.

Vi hörs.

MOBBNING!!! Räcka ut tungan

Här är vi nyklippta jag och Vicke, blev kanonbra och superkort på oss båda! TACK Anna

Viktor och Thea hann leka (bråka) av sig lite också, skönt.

Annica: Ja erfarenhet är ju alltid en fördel men vi fick 2000 allihopa oavsett hur länge man jobbat. Såna lönehöjningar skulle det vara varje år!

Å ikväll blir det såklart Melodifestival och fruktsallad. MUMS! Lär nog slinga ner en och annan karamell också

Älskade unge!

Glömde ju.... SötThea gick omkring hela dagen och sa Cookie, cookie! (Viktor alltså )

Älskade unge!
  • Liloot

haha, SUPERkort var väl att ta i på dig Sofia Räcka ut tungan Du har ju längre än jag ju

Jag har gjort mig iordning för kvällen nu, ska ringa mamma som ska komma och skjutsa mig ner på stan! Ska ta ett kort så ni får se hur snygg jag är ikväll Älskar att klä upp mig, var länge sen jag fick göra mig så här tjusig!

Are you going to the grave with unlived life in your vains?
Svar på tråden Mina goa vänner!