• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • mysia
    litetknyte skrev 2008-02-06 18:04:00 följande:
    mysia - jaaaa, Pilates är den högre maktens gåva till lata mig.
    Ser du nåt resultat nu då? Du har ju hållt på ganska länge med pilates va?
    Jag måste ta itu med träningen nu, men jag är oxå väldigt lat och har alltid något att skylla på.
  • Liloot

Hej hej!

Gud, jag hinner knappt med nu när man jobbar så mycket! Det blir så mycket att läsa ikapp varje gång att jag inte hinner skriva något inlägg

Krya på kramar till alla sjuklingar!

Jobbet rullar på, myyycket att göra! Men nästa blir det liite lugnare iaf, då kommer två tillbaka från thailand, så då blir vi fyra iaf på salongen. Det underlättar en hel del att bara behöva svara i telefonen var fjärde gång istället för varannan. Man blir lätt sen när man har fullt med kunder samtidigt.

Igår färgade min kompis Ida mitt hår Så nu är jag mörkhårig Känns ovant, men rätt så bra ändå!

Ikväll har vi sett sammandraget på Lost. Jihaaaaaaaaa, nu börjar det nästa vecka! Längtar

Redan torsdag imorgn Sen fredag! Då är dagis stängt, så då ska Thea vara med farmor. Hon ska sova där imorgon kväll, så vi slipper åka upp på ersboda på fredag morgon med Thea.

hmm hmm... Ska nog göra en tidigt kväll nu och gå och sova! Kanske måste plugga lite också.

Natti!

Are you going to the grave with unlived life in your vains?
  • Pingulina

Någon som är intresserad att se Mora Träsk nästa fredag? Jag och Nellie vill gärna men det är ju trevligt med sällskap!

Mer info finns på www.moratrask.se

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • Pingulina

Glömde skriva att det börjar kl.18 och håller på ca 45 minuter. Egentligen är rekommendationen från 2½ år men det håller ju inte på så länge och Nellie älskar dvd:n vi har så jag tror hon klarar det bra.

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • Tuttie
    Pingulina skrev 2008-02-07 08:34:21 följande:
    Någon som är intresserad att se Mora Träsk nästa fredag? Jag och Nellie vill gärna men det är ju trevligt med sällskap!Mer info finns på www.moratrask.se
    Vart är det?
    Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • mysia

Är hur trött som helst idag. Tindra sov oroligt och vaknade och skrek flera gånger. Hon var törstig och drömde mardrömmar, stackars lilla tjej.Men P hade inge tålamod, så det blev jag som fick lugna en hysterisk tjej mitt i natten.
    Blir en promenad idag, annars blir det nog en lugn dag. Ska söka ett jobb, ska bara kolla referenserna först.

Pingulina skrev 2008-02-07 08:34:21 följande:
    Någon som är intresserad att se Mora Träsk nästa fredag? Jag och Nellie vill gärna men det är ju trevligt med sällskap!Mer info finns på www.moratrask.se
    Jobbar tyvärr då. Annars hade det varit jättekul, Tindra älskar Mora träsk. Måste kolla om jag kan byta med nån.

Anna: Låter som du har fullt upp. Så nu är du mörkhårig igen, blev nog jättefint. Du passar ju i alla hårfärger.
  • mamma till Viktor och William

Hej hej här är det städdag! Har lämnat Vicke på dagis och ska storstäda här sedan blir det arbete till 20.00 ikväll.

Häftigt Anna med mörkt hår, du har ju varit blond länge nu!

Annika: Jag såg reklam för det där på dagis men jag tyckte det var så dum tid! Han har nog absolut inget bekymmer med att hålla sig vaken men frågan är hur glad och go han är den tiden.... Ska fundera på saken!

Älskade unge!
  • mysia

Sofia: Du får gärna komma hit och atäda oxå. Är så lat och dammhögarna växer.
    Ska oxå jobba ikväll. Är så less på att alltid arbeta kväll. Känns som om jag bara väntar ut dagen tills jag ska iväg. Inte kul.

• Tuttie
    Pingulina skrev 2008-02-07 08:39:19 följande:
    Glömde skriva att det börjar kl.18 och håller på ca 45 minuter. Egentligen är rekommendationen från 2½ år men det håller ju inte på så länge och Nellie älskar dvd:n vi har så jag tror hon klarar det bra.
    Jag är lite sugen...

Här är jag hemma idag Har å förbannat ont i foten och idag är det friluftsdag ute .. med skidor,skridskor o skogsgrejer så jag var på jobbet 6,30 (öppnade på fritids idag extra) o sen for jag hem vid 9,30.. Det gick inte..Har så ont!

cornelia är hemma med farmor idag så jag får lite lung o ro..Ska försöka sova en stund nu.
    Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • mysia

Sussie: Vad jobbigt med foten. Skönt att du har chans att vila upp den nu när C är med farmor.

Vi har precis ätit lite lunch. Tindra var så grinig så jag tänkte att hon är väl trött, så det blir en tisig lunch. Men hon var inte så himla hungrig och nu är hon mest faschinerad av traktorn som kör nere på gatan. Ska gå en promenad om en stund.

Svar på tråden Mina goa vänner!