• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Pingulina

Sara, men usch då, har hon så hög feber fortfarande Äter hon nåt då? Har du coh Magnus också blivit sjuka med feber?

Jag har komit på varför jag har haft ont i magen och mått illa, och mår illa fortfarande... Att jag aldrig lär mig känna igen tecknen!?! Det är den berömda magkatarren som anlänt igen, brukar skvallra om att jag har lite för mycket att tänka på för tillfället.

Och nu har jag jäkligt ont i halsen också, hoppas jag inte blir mer sjuk. A är fortfarande på sitt jobb med Nellie, dom kommer väl hem när hon har sovit kanske. Och tror ni jag har pluggat nåt då? Nepp, ingenting. jag har solat solarium, planerat matveckan och handlat mat, slängt en massa returskräp och tagit bort julbelysningen som fortfarande satt uppe. Men nu ska jag sätta mig med ett glas proviva och plugga lite.

Undrar hur bakis Anna är idag då? Räcka ut tungan

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • Tuttie

Hej!

Här har vi varit i Örträsk hela helgen..Så skönt.

Håller med om att melodifestivalen är katastrof....

Hoppas ni sjuklingar piggar på er.

hörs mera sen.

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • litetknyte

Hej hej.

Idag har jag och mamma varit på loppis på Travet. Hittade lite kläder till Vinga och några leksaker. Sen var vi förbi min mormor och morfar och drack kaffe. Vinga var med sin morfar och Kina medans. Hon hade inte sovit nånting på dan så hon är lagom slut jus nu...

Sara - men lilla Moa då. Hoppas hon piggar på sig!

Pingu - ajaj, magkatarr är djävulens påfund! Krya på dig!

Älskar min lilla Vinge-ling
  • Emeraldy

Vi har varit på akuten i 2½ timmar... Vi ringde Sjukvårdsrådgivningen och de tyckte vi skulle åka in eftersom den höga febern varat så länge. Men allt såg okej ut, så vi fick bara Mollipect utskrivet. Om febern inte har lagt sig på tisdag tyckte läkaren att vi skulle gå till Vårdcentalen för fler prover.

Jag känner mig jättehängig och håller på att försöka få tag på lite folk och försöka ordna vikarie till imorgon. Så jäkla jobbigt att man ska behöva fixa sånt själv Skrikandes

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • litetknyte
    Sara - skönt att det inte lät som att det är nån fara med lilla stumpan, men jag hoppas verkligen febern går ner snart... Å att du hittar vikarie. Skitdrygt är det att ringa runt och fixa sånt själv! *kram*

Här har N typ just kommit hem från jobbet och fick nu besök av en kompis så de sitter och spelar tvspel - å jag har iiiiingentiiiing å göööra! Skrikandes
  • Alice i Umeå

Hej hej!! Det blev Ikea för oss igår. Trevligt men jag var helt slut efteråt. Har fått så ont i ryggen och höfterna, så här hade jag inte när jag väntade Alice. Det blev i alla fall handlat lite grann, inte så mycket, mest lite små plock. Kom hem till Umeå ca 21:30 igår kväll så vi missade melodifestivalen.

Idag har jag jobbat och nu är jag helt slut. Allting börjar kännas tungt nu, men det är ju bara 3 veckor kvar. Nästa vecka ska jag börja på gravid yoga. Får väl se om det är något för mig. Idag gick jag in i v 30. Tiden har ändå gått ganska fort.

Krya på er alla sjuklingar!!! Nu ska jag se på film.

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • litetknyte
    Agneta - herregud vad fort din graviditet har gått den här gången! Jobbigt med foglossning och ont i ryggen, trust me - I know... Yoga var uuuunderbart tycker jag, hoppas det är bra för dig med.
  • Tuttie

Hej tjejer!

Fick ett sorgset meddelande idag. Min farmor gick bort i fredags...

Även om jag tycker att det nog var det bästa för henne  så känns det så fel.

Hon skulle ju vara min kruttant och leva till hon är hundra...

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Alice i Umeå

Tråkigt Sussie!! Kram till dig!!

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • Emeraldy

Det har tagit mig 4 (!) timmar att få tag på allt nödvändigt folk och till slut få tillåtelse att ringa vikariebanken imorgon. Absurt.

Sussie: Kram.

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
Svar på tråden Mina goa vänner!