Oj vad ni har skrivit. Kommer att glömma hälften av vad kan tänkt skriva,men men.
Annika: Vad roligt för A med jobbet. Ja för hela familjen såklart.
Anna: Ha så roligt i helgen, hoppas du hittar ett bra läppstift.
Sara: Ha det så bra i helgen i husvagnen.
Camilla: ha det så mysigt idag.
Sussie: Kolla upp foten, man vet aldrig vad som hänt. Svullnaden i min fot har äntligen börjat ge med sig, och det tog över en vecka, men smärtan är borta. Så går det inte över på en vecka,smärtan alltså,så kan det ha hänt nåt allvarligt med den.
Ledsen nu om jag glömt nån, men det får ni ta.
Själv så jobbar jag ikväll och hela söndag(9-20:30)men imorgon är jag ledig så då ska jag träffa några kompisar och fika och spela spel,för en har fyllt år och den andra fyller snart. Så det blir nog trevligt.
Tindra är på dagis nu,så jag ska passa på att söka jobb, inte för att jag lär få nåt, men man måste ju försöka.
I em ska jag lämna Tindra hos farmor och farfar innan jag ska på jobbet. och så ska hon sova över där. Dom tyckte att jag och p behövde sova ordentligt en natt. Tindra har ju sovit oroligt en längre tid nu, så vi är rätt slut både jag och P.
Annars mår jag dåligt,som vanligt. Vet inte vad det är , men det är nåt psykiskt. Allt känns liksom fel, jag känner mig usel som människa, mamma, fru, kompis, om ni förstår vad jag menar. Vet inte vad jag vill med mitt liv. ibland har jag bara lust att sticka från allt, själviska jag.Men jag orkar snart inge mer.
Ska tröstäta lite nu...jag vet, inge bra.