• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Emeraldy
    Anna:
    Jag köper mycket grejer på Body Shop. Just läppstift har jag dock ingen koll på därifrån, men jag har köpt en del annat där och fått bra hjälp! På Åhlens jobbade det en tjej för några år sen som var bra, men nu är det ju bara gamm-kärringar som jobbar där Hemlis (på parfym-sminkavdelningen).
    Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Liloot
    Emeraldy skrev 2008-02-07 22:25:01 följande:
    Anna:Jag köper mycket grejer på Body Shop. Just läppstift har jag dock ingen koll på därifrån, men jag har köpt en del annat där och fått bra hjälp! På Åhlens jobbade det en tjej för några år sen som var bra, men nu är det ju bara gamm-kärringar som jobbar där  (på parfym-sminkavdelningen).
    ja, body shop har ju bra grejor! Där har dom ju smink också! Dit kanske man ska pallra síg! En kund till mig driver ju body shop t.om
    Are you going to the grave with unlived life in your vains?
  • Pingulina

Ja, det är såklart jätteskönt att A har en bra och fast inkomst, speciellt eftersom vi kommer ta på oss ett rejält huslån. Men jag vågar inte känna mig nöjd innan jag också har ett jobb på minst 75%, och hellre då ett längre vik än ett par månader. Det som är negativt med högre inkomster är att man ökar utgifterna lika mycket Fundersam

Anna, KICKS håler jag med dig om, jättesvårt att få hjälp. Body shop har trevlig personal men jag vet inte hur det r på läppstiftsfronten. Så det är nog MUS som gäller, du får allt vänta

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • Liloot
    Annika: Men jag måste ju ha det på lördag hahaha. Annars kommer det bli en misslyckad kväll! I'm sure of it! Ska kika in på BS och se vad som finns!

Nu väntar sängen!
    TJing!
    Are you going to the grave with unlived life in your vains?
  • Pingulina

Natti natti!

• Emeraldy

Morgon på er

Här har jag varit hurtig och städat nu på morgonen, skönt att ha ett fint hem att komma till på söndag

Börjar fundera på om det är tredagars-febern Moa råkat ut för? Hon har ju inte haft den. Det är tredje dagen idag hon har hög feber. Visst "ska" det komma nåt utslag på kroppen sen?

• Pingulina

Japp Sara, Nellie fick utslag på kvällen på den fjärde dagen när febern hade gått ner, så ni ser ju om febern sjunker och utslagen kommer ikväll eller imorgon kanske. Är hon hängig fortfarande?

• Emeraldy

Nej, idag är hon rätt pigg, och det hade hon varit igår också. Det var först framemot kvällen igår som hon blev väldigt trött. Hon är ju iofs rätt snuvig och hostig också, så det kanske bara är en vanlig förkylning. Fast då brukar hon iofs inte få feber... Nåja, det är väl bara att avvakta och se

Var det ikväll ni skulle på Mora Träsk?

• Pingulina

Näe, Mora Träsk är nästa fredag. Hoppas att det är nån annan som vill gå för det är ju inte lika roligt att fara ensamma.

Ikväll blir det bara lugnt skulle jag tro, ska snart åka på Maxi och handla lite saker vi behöver och mat, och vin, så det blir myskväll hemma, det behöver vi!

Ni skulle iväg med husvagnen va?

Svar på tråden Mina goa vänner!