• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • litetknyte

Beklagar sorgen Sussie! Det är ju så med de gamla, även om man tänker att de levt sina långa liv osv så har de ju alltid funnits där och lämnar ett stort tomrum, de fattas en helt enkelt. *kramar*

Älskar min lilla Vinge-ling
  • Liloot

Hallå!

Sara: Jobbigt att vara sjuka allihopa Hoppas ni piggar på er!

Sussie: Va tråkigt Beklagar.

Annika: haha, är inte så farligt bakis idag faktiskt. Lite trött och seg, men det är väl som det ska vara om man haft en helkväll ute

Var på Coverclub igår, det var sådär. Var ute med lite fel folk tror jag, så det vart lite halvsegt. Saknade Mona. Hon skulle följt med oss ut, men hon va helt knäckt av jetlag:en. hon kom ju hem från thailand i fredags. Men vi ska nog hinna med att ta igen det nångång

Melodifestivalen är ju ett stort SKÄMT! Christer Sjögren?! Och Suzzie Tapper var bara skräp! Michailof gled förbi obemärkt. E-type och Poodles va bra! Och Amy och Velvet var också bra! Synd att velvet inte gick vidare alls, tyckte den va riktigt svängig Kommer nog att spelas en hel del på Rix skulle jag tro.

Hann aldrig ta något kort på mig själv igår, mammsen kom just när jag skrivit klart. Ni får se mig snygg IRL nångång istället

Are you going to the grave with unlived life in your vains?
  • Tuttie

Hur är det , har man rätt att vara hemma när anhörig gått bort?

Tack tjejer.

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Pingulina

Åh Sussie, va trist. Beklagar verkligen!! Tror inte tyvärr att man har rätt att vara hemma, det ska nog vara någon "närmare" för det.

Sara, va drygt att behöva sitta och ringa runt och fixa folk själv, blä villket system!

Suck, väntar på att A ska komma hem från jobbet men det verkar nog som att jag får gå och lägga mig ensam igen.

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • Tuttie
    Pingulina skrev 2008-02-10 21:39:06 följande:
    Åh Sussie, va trist. Beklagar verkligen!! Tror inte tyvärr att man har rätt att vara hemma, det ska nog vara någon "närmare" för det. Sara, va drygt att behöva sitta och ringa runt och fixa folk själv, blä villket system!Suck, väntar på att A ska komma hem från jobbet men det verkar nog som att jag får gå och lägga mig ensam igen.
    Kanske är så....
    Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Emeraldy

Sussie:
    Jag tror tyvärr också att det är så att det ska vara nån närmare anhörig för att man ska ha rätt till ledighet...

Känner mig skithängig idag, men var ändå tvungen att ställa väckarklockan för att ringa Vikariebanken. Fick till slut tag på en tjej som lät fullkomligt livrädd. Hon kommer bli manglad av mina små terrorister

Anna:
    Synd att du inte fick din riktiga partykväll! Men du var säkert snygg i alla fall

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Emeraldy

Hahaha, här har vi svaret hur Christer kunde gå vidare:

">

ROTFL

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • mysia
    Emeraldy skrev 2008-02-11 08:14:47 följande:
    Hahaha, här har vi svaret hur Christer kunde gå

ha ha,viker mig dubbel av skratt

Sussie: Jag beklagar. Kram

Sara: Stackars vikarie.
    Hur är det Moa idag då? Jobbigt att vänta så länge på att nån ska titta på sin lilla älskling.

Svarar på de andra inläggen sen, ska klä på Tindra nu för att gå på dagis. Sen blir det att leta jobb och renbädda sängarna som gäller idag.

Vi hörs.
  • Liloot

hahaha, vilken söt tant

Har just lämnat Thea på dagis. Jag börjar elva, så jag ska snart bege mig.

Är det inte typiskt att det ska vara sånt här finväder när man jobbar? Kunde det inte varit så här fint i helgen istället? *muttrar*

Ha det bra idag tjejer!

Are you going to the grave with unlived life in your vains?
  • mamma till Viktor och William

Sussie: Jättettråkigt. Vet inte hur nära anhörig det ska vara men jag vet att man får vara hemma 2 dagar per år av personliga skäl som man inte behöver ge en anledning till.

Sara: Snacka om att kommunen utnyttjar sina anställda till max! Man ska inte finna sig i att vara den som ringer vikarie när man är sjuk. Hoppas ni kryar på er hela familjen! Det är ju familjefika på torsdag

Ja vad säger man om melodifestivalen? Totalt värdelöst. E-type och Michael skulle ha gått direkt och 84-tjejerna och möjligtvis Amy till andra chansen. Kärringen lät som hon rökt i 100 år och försöker (och lyckas) plocka röster med  "det är så synd om mig jag är sjuk"-knepet. Velvets låt var okej men lät som man hört den förut, plus att hon är kass på att sjunga. Balladen gick förbi obemärkt även om han va lite söt han som sjöng och så Christer då.... vi höll på skratta ihjäl oss! Det var det töntigaste jag sett på länge! Haha såg ni när han skulle ta i i slutet? *asg*

Idag var det MiniVasaloppet på dagis så jag lämnade Vicke lite tidigare så han fick va med. Ska jobba ikväll....

Älskade unge!
Svar på tråden Mina goa vänner!