• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!

Anna: Tänkte precis samma sak när jag såg vilket väder det var....

Älskade unge!
  • Emeraldy

Anna:
    Var det där Lost-avsnittet förra veckan något att se? Ska ladda hem nya Lost och funderar på om jag ska ta det också?

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Tuttie

Hej tjejer...

Här har ni ett vrak idag.. Jag är så ledsen över min älskade farmor.

Fick höra att hon tuppat av pga andningssvårigheter tappat andningen helt men hade svag puls..Ambulansen fick komma o dom fick liv i henne men när dom kom in på akuten så fick hon ett hjärtstillesstånd och då kunde dom inte rädda henne...

Har drömt mardrömmar om det hela natten...

Fick iaf prata med kuratorn på Danderyd idag, hon var super gullig. Farmors sambo ska titta på farmor idag o ta farväl o det kunde kuratorn ordna till mig vid begravningen om jag fortfarande vill. O som det känns nu så vill jag det. Men vi får se.

Cornelia vart super förtvivlad att jag var så ledsen igår... Tror hon petade på var enda del på hela min kropp och fråga Illa.. mamma sessen , mamma illa.. svårt att förklara ..Ja mamma är ledsen men mamma har inte illa... Det första hon sa i morse ..mamma sessen mera?  Hon är ju underbar, Vilket minne.

I kväll kommer inte Anders hem förns vid 21 .. ingen bra dag.. 

+ att på torsdag jobbar jag från 7,30-21,00 .  På alla hjärtans dag! Vi har öppethus  på skolan. Totalt värdelös dag..  och hur många kommer komma då.. det är ju verkligen en kväll för familjen att umgås.. Suck! iofs får vi komp på skärtorsdagen, men jag jobbar ju inte kvar då förhoppningsvis...

Förlåt för detta ego inlägg!

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • mysia

Underbart väder idag. Är väldigt nöjd över att vara ledig idag. Tycker synd om er som måste jobba.

Har fortfarande inte renbäddat sängen. Det blev en tur ut till röbäck istället, katten har snart slut på mat. Sen for jag till strömpilen och köpte en tunnare mössa och nattlinne åt Tindra,och ett nattlinne åt mig.

Ska snart hämta Tindra.

Ingen som vill komma och fika här i em? Får ju aldrig träffa er längre.

• mysia

Sussie: Skickar en stor kram, förstår att du har det jobbigt nu. Vilken tjej du har.

• Emeraldy

Jobbigt för dig, Sussie

Här har vi det jobbigt på andra sätt. Jag själv är hur hängig som helst. Moa har 40 graders feber för 6:e dagen, och t om hennes annars så goda humör börjar ta stryk. Hon är så ledsen, det är säkert jättejobbigt för henne när kroppen känns så konstig.

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • mysia
    Emeraldy skrev 2008-02-11 14:40:17 följande:
    Jobbigt för dig, Sussie Här har vi det jobbigt på andra sätt. Jag själv är hur hängig som helst. Moa har 40 graders feber för 6:e dagen, och t om hennes annars så goda humör börjar ta stryk. Hon är så ledsen, det är säkert jättejobbigt för henne när kroppen känns så konstig.
    Oj,nu har Moa haft hög feber länge. Tråkigt att du oxå är hängig. krya på er.

Usch Sara, drar mig till minnes när Viktor hade 40 graders feber i 10 dagar i höstas. Fy man blir ju riktigt orolig ju. *krya på kramar till Moa*

Sussie: 1000 kramar.

Älskade unge!
  • litetknyte

Hej hej!

Jag har jobbat idag och när jag kom hem slängde vi bara i oss middag så åkte N å jobbade. Han skulle egentligen ha varit ledig idag och imorgon, men men... ska på Pilates ikväll och som tur var kunde farmor rycka in och vara här med Vinga medans. Stress stress stress. Usch, gillar inte stress!

Sussie - när min farmor dog för 3 år sen var jag hemma från jobbet, så du bör ha rätt till det tycker jag. *kram*

Sara - krya på er! Har ni fått svar på vad som är tokigt med Moa? Visst skulle ni till läkare?

Älskar min lilla Vinge-ling
  • Tuttie
    litetknyte skrev 2008-02-11 17:34:42 följande:
    Hej hej!Jag har jobbat idag och när jag kom hem slängde vi bara i oss middag så åkte N å jobbade. Han skulle egentligen ha varit ledig idag och imorgon, men men... ska på Pilates ikväll och som tur var kunde farmor rycka in och vara här med Vinga medans. Stress stress stress. Usch, gillar inte stress!Sussie - när min farmor dog för 3 år sen var jag hemma från jobbet, så du bör ha rätt till det tycker jag. *kram*Sara - krya på er! Har ni fått svar på vad som är tokigt med Moa? Visst skulle ni till läkare?
    Är det sant. För jag har fåt tlite uppdrag ang begravningen.

Någon som vet får man vara ledig för att "åka" till begravningen..om den är på Annan ort?

7 mars är det begravning. Så vi har tur att det är på Sportlovet men kanske blir mitt i nya jobbet om jag får det.
    Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
Svar på tråden Mina goa vänner!