Hej hej!!
Ang. medicin, vi har gett med spruta ett par gånger men hon blev mest rädd för den. En vanlig matsked är nog det som funkat bäst för oss. Eller en sån här plast mugg.
Vi har börjat dra ner på vällingen på kvällarna. Tesa och Robban hade fått sebastian att sova hela nätter efter ett tips om att ge mindre välling på kvällarna. De sover tydligen sämre om de är jättemätta, och det funkar faktiskt. Sover inte hela natten men betydligt längre än vad hon har gjort förrut. Förrut gjorde vi på 240 vatten, nu 160. Ska dra ner lite till också men vi tar det lite försiktigt.
Annika: Var du sugen på Mora träsk eller? Vi är sugna. Tesa och Sebastian var också kanske sugna, hon skulle kolla tills i morgon. Stog i tidningen att man skulle ringa och boka biljetter så jag funderar om man ska göra det i morgon i sånna fall. Det kanske var någon fler också???
Anna: Tråkigt att inte få gå på stan när man hade tänkt. Var en sväng i morse och då hade jag ingen vagn med mig men det gick bra i alla fall. Skulle bara in på Åhlens och köpa lite alla hjärtans dags presenter. Alice vill nästan alltid gå själv numera, inte så ofta hon åker vagn faktiskt. Peter har hämtat på dagis flera dagar utan vagn och då har hon gått hela vägen själv.
Vi hade inte tänkt att skaffa en tvillingvagn och nu är jag bara mer övertygad att det skulle vara bortkastade pengar, i sommar tror jag inte hon vill åka så mycket. Vi har ju en ståbräda till Brion och så har jag ju bärselen till bebis i fall Alice skulle vilja åka vagn. Tror även att det inte blir så långa promenader när jag har båda hemma, det blir nog mest när Alice är på dagis och jag är hemma med bebis. Det är nog oftast då man kommer att fara på stan och så också, känns lite bökigt att fara på stan med båda två.