• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Tuttie

Tack milla.

Men Oj vad tragist Sara..

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Liloot

Sara: Usch va tungt. När det dessutom var en "problemklass" sen tidigare. Hoppas ni får bra hjälp till klassen med kurator och så...

Jag är på johans jobb, skulle egentligen gjort Annika snygg ikväll. Men klant-Andreas hade tydligen råkat åka med bilbarnstolen till ö-vik Men jag och Thea är här nu istället, skönt att få träffa henne lite extra ikväll

Nu ska jag få "min" nya bil. Den här gången blev det en Suzuki Swift, jääääätteliten bil Får knappt in vagnen, måste vika ner baksätet och sätta vagnen rakt in. Men förhoppningsvis behöver jag inte ha den allt för länge. Jag vill ha en 9-3 kombi nästa gång, ska bearbeta johan lite extra, så kanske jag "får" en till sommaren

Thea är alldeles kladdig i ena ögat... bara det inte är någon ögoninflammation!

Are you going to the grave with unlived life in your vains?
  • Pingulina

Oj då, bara eländes elände på tråden ser jag...

Sara, hoppas Moa och du blir friska snart! Jag är jättenojjig att vi (eller framför allt Nellie) ska bli sjuk tills vi ska åka, så jag hoppas att du har förståelse för att jag helst inte vill att någon som är sjuk kommer på lördag. Låter ju jätteelakt att skriva så, men jag vill verkligeni nte utsätta Nellie för någon obekant smitta, och Moa har ju varit rejält sjuk nu också.

OM det är så att Sara inte hinner bli frisk, ska vi skjuta på det och ta det efter resan i så fall? För det känns ju taskigt att "stänga ute" nån som kanske egentligen inte är så sjuk och köra på iaf, bara för att jag är nojjig liksom. Känner mig taskig bara av att skriva det, förlåt Sara!

Ja, A var verkligen klantig, men jag glömde ju påminna honom om att jag behövde bilstolen också. Men det är helt fruktansvärt hur "inne" han är i jobbet nu, känns som att familjen och allt annat i livet kommer låååångt efter, och det känns inte som att det är värt det

Sussie, tror det går alldeles utmärkt att ha byxor på din farmors begravning.

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • Emeraldy

Annika:
    För mig är det helt okej om ni träffas ändå, utan mig. Jag har full förståelse för hur du resonerar. Vi träffas väl fler gånger?

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Pingulina

Vad bra att du förstår Sara. Men vi utgår ju från att du är frisk på lördag förstås

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • Tuttie

Suck..Vi sitter och kolalr flyg till SThlm till begrqavningen och för oss 2 kommer det kosta runt 3000 kr. Det är fan dyrt. + blommor + mat + åka hit och dit  i kollektivtrafiken...

Känns så surt.

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Alice i Umeå

Hej hej!! Idag har Peter varit hemma med Alice. Igår kväll hade hon 39,2 i feber. Idag har hon varit hur busig och stojjig som hellst. Men jag tar det säkra för det osäkra och är hemma med henne i morgon. Tredje veckan på rad som hon är hemma onsdag och torsdag. Fredagar är vi ju lediga i alla fall. Nästan pinsamt att ringa jobbet. Men men...

Sara: Inte roligt när yngre människor dör.... Hoppas ni kryar på er!!!

Annika: klantigt av A men sånt händer ju ibland.

Det var ju tänkt att vi skulle ta hem Peugoten i helgen men det blev inte av. Peters bror hade inte hunnit besiktiga den, den har stått sen i höstas så just nu är det körförbud på den. Hoppas han hinner besiktiga den tills nästa gång vi ska åka ner. Jag är så less på att lyfta in och ur vagnen ur volvon, vill ha större bil NU!!

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • mamma till Viktor och William

Annika: Skulle Sara vara sjuk eller någon annan som blir sjuk eller så så skulle jag kunna tänka mig att flytta på det. Huvudsaken att vi har det någon gång!

Älskade unge!
  • Emeraldy

Åh, vad spännande LOST är, jag döööör Jag har alltid hävdat att Twin Peaks är den bästa serien genom tiderna, men jag tror banne mig att LOST tar över förstaplatsen

Sofia:
    Som sagt; för mig är det helt okej att ni träffas på lördag även om jag inte kan. Jag VILL att ni ska träffas som planerat, annars kommer jag få dåligt samvete för att det ställdes in pga mig.

Jag har så fruktansvärt ont i huvudet så det nästan är läskigt

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Liloot
    Sussie: Har ni kollat på Malmö aviation? Vi betalde 884 kr för alla oss tre, en väg. Men då ska vi åka mitt på dagen på en torsdag, det kanske är dyrare andra tider? Vi bokade typ en månad innan...

Sara: Jag VET! Kommer längta ihjäl mig till nästa avsnitt! Det är ju så sjuuuuukt bra! Det riktigt kliar i fringrarna att ladda hem nästa avsnitt direkt, men samtidigt är det ju skoj att ha något att se framemot
    Hoppas du blir friskt till lördag!!!

Thea har nyss somnat.. Fundersam Vi får nog byta tillbaka till spjälisen, det funka inge bra med nya sängen, hon får liksom ingen sovro att ligga kvar. Hon ska bara klättra upp hela tiden. Har jag tur kanske hon sover lääänge imorgon, när vi är lediga
    Are you going to the grave with unlived life in your vains?
Svar på tråden Mina goa vänner!