• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Emeraldy

Linda:
    Vad roligt för dig att du fått ett fast jobb!

Annika:
    Wää, vad läskigt att vaxa benen, det har jag aldrig vågat

Sussie:
    Det är aningens bättre med mig idag så jag hoppas att vi alla är på bättringsvägen. Dock stannar jag hemma imorgon, med hänsyn till Annika eftersom jag fortfarande är rätt snorig och hostig. (Och det är lugnt, Annika - det känns helt okej, jag lovar!)

Imorse skulle vi tvinga i Moa penicillinet igen och det är så fruktansvärt Det slutade med att jag brast i gråt och då kommer mitt underbara lilltroll och kramar mig och stryker mig på kinden. Hon ville trösta mig trots att det ju är henne det är synd om  Det känns som vi begår övergrepp på henne

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Emeraldy

Just det, Annica, jag har hittat några Gangstar-trådar redan, tack ändå

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • mysia

Annika: Har ingen aning om vad ponn sitt betyder. "nyfiken"
    Jag ska på reumatologmottagningen om ett par veckor och jag måste ta lite prover på vc före.
    Jodå,nog pallar man det när man fött barn...

• Pingulina

Pommes frites betyder det. Hon ÄLSKAR att dippa pommes i dipsås, "meeeja ponn sitt" skriker hon

Nu har jag skrivit en hel del på uppgiften, hara bara lite avslutande reflektioner kvar men det får jag ta ikväll när Nellie har somnat. Nu ska jag äta lunch och sen iväg på stan och vaxa benen.

Sara, näe, va trist. Och även fast du skriver att det är okej så veet du ju att det känns jobbigt för mig. Är det några fler som har ändrat sig ang. imorgon? Vi kan faktiskt skjuta på det för min del.

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • mysia

Annika: Ha ha,pommes frites, ja självklart när man tänker efter, öööö, typ.
    Vad skönt att du snart är klar med uppgiften.

Tindra ville ha en macka vid 10:20 och sen fick jag i henne lite vanlig mat. Ska se om hon vill gå och lägga sig i vagnen nu, om hon kan slita sig från mumin. Jag känner att jag bara måste ut på en promenad, så himla fint väder.

• litetknyte

Hej hej.

Här sitter jag och är lite smått orolig… min mamma ringde just, hon ligger på sjukhuset med hjärtbekymmer.   Hon lät pigg och de skulle kolla upp henne ordentligt, men ändå… min lilla mamma liksom.

Älskar min lilla Vinge-ling
  • Tuttie

Men camilla... Hoppas verkligen inte det är nått allvarligt..

men bra att dom kollar upp henne. *Kramar om*

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • litetknyte

Tack Sussie! Jag sitter som på nålar här, kan inte sova fast jag är supertrött... Vinga somnade just... Mamms skulle ringa när hon visste mer. Syster ringde nyss på väg till skolan också nojjig. Suck!

• Tuttie

Förstår att ni blir nojiga.. förra helgen så fick jag ett jättetryck under bröstet, typ där revbenen liksom går ut åt sidorna. Fick även svårt att Andas. Ringde sjukvårdsupplyssningen . Var ju i örträsk så jag ville bara kolla läget.

Hon på SU vart jätterädd att det var hjärtat så jag vart skickad på akuten . För att kolla upp hjärtat. men det var bra och dom tror att jag har en irritation imagen. O den då tryckte på magen.

(Fråga mig inte hur men men glad att det inte var hjärtat iaf)

¨Så Camilla, ofta så vill dom kolla upp bara för att kunna utesluta.!
    Så det går nog bra med din mamma.

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • litetknyte

Jo, jag vet att det oftast går bra, rent logiskt, men huvet och hjärtat resonerar inte likadant alla gånger. Tack för pepp goa du!

Svar på tråden Mina goa vänner!