• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Tuttie

Hittat denna på en sida på nätet (webbutik) för 245 kr extra pris.
    Visst är det billigt.
    Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Alice i Umeå

Vet att Lilla mirakel har haft solskyddskläder tidigare, det är det ända jag kan komma på. Den där såg ju bara bra ut och inte så farligt dyr heller. Har tyvärr ingen egen erfarenhet av solskyddskläder, vi har aldrig haft några till Alice.

Hoppas du kryar på dig!!! Kommer ni på lördag eller?? Jag kommer ju att vara körduglig om Anders vill dricka något (bara så att ni vet)

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • Tuttie

Åh tack för körinbjudan Men anders är inte hemma förns kl 20,30 ca på lördag kväll så innan vi är hos dom är ju kl mycket. + att jag vill ju se melodifestivalen. SÅ då komemr vi ju inte förns runt 22 tiden o det känns sent.

Vi pratade om attjag skulle åka med Toba o sen skulle Anders komma själv  senare men han har ingen skjuts dit då.

Så jag tror vi får skippa det tyvärr.

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • litetknyte
    Anna - *garv* tack tack.
    Grattis till stövlarna.

Sussie - nej vad trist att du inte e frisk. Krya på dig!
    Solskyddskläder har Babyproffsen iaf haft.

Idag bad jag förskolelärarna ringa mig när Vinga lugnat sig, för hon blev ledsen när jag for imorse också... jag hann just innanför dörren hemma så ringde de - fem minuter var hon ledsen. Det känns kanske överkomligt... Idag ska hon äta och sova på dagis, så det blir spännande att se om det funkar, speciellt sovandet är jag fundersam över eftersom hon inte är så förtjust i att sova i vagnen. Men hon lär sig nog.
    Älskar min lilla Vinge-ling
  • Alice i Umeå

Alltså, min bebeis är galen just nu. Sitter här vid datorn och magen far som jag vet inte vad. Helt sjukt, jag tror hon snart kommer ut genom skinnet.

• litetknyte
    Agneta - åååh, jag hoppas du kan komma ikväll så man får se lilla (?) maggen din.
    Älskar min lilla Vinge-ling
  • Liloot

Sofia: Hon bara sooover och sooover. Hon har sovit sen kvart i elva nu Snart tre timmar.. nu måste jag gå ut och väcka henne! Sen kommer vi!

Are you going to the grave with unlived life in your vains?
  • mamma till Viktor och William

Det är lugnt Anna! Viktor sover också

Älskade unge!
  • mysia

Sofia: vi kommer inte. Tindra är supergnällig, så då är det inge kul att ta på henne overall och ta ut henne till bilen.

Vet inte varför Tindra blev så sur, vi har varit på öf på fm, och då var hon så glad. Nu ser hon en film iallafall. Snart mellisdax.

Agneta: Mysigt att bebisen rör sig så mycket. Hoppas verkligen du kommer.

Camilla: Håller tummarna att det går bra för Vinga att sova i vagnen.

Sussie: Tråkigt att du inte kommer ikväll, krya på dig.

Anna: Snygga stövlar. Vilket pris!

Älskar mitt lillgull Tindra
  • Alice i Umeå

Camilla: Jag kommer ikväll!! Ja, den är ju inte så jättestor, det var jag inte med Alice heller men en kula har det blivit. Jag vet att det var typ efter v 30 folk faktiskt började våga fråga om jag var gravid, innan dess såg det mest ut som om jag bara hade gått upp lite i vikt. Men enligt BM så ligger sf-måttet precis på linjen så det är väl som det ska.

Annica: Kommer du att köra bil? Jag ska köra ner till stan och lämna Alice och bilen till Peter så om du har bil så åker jag gärna med dig hem. Peter och Alice ska fara på K-rauta och köpa en skottkärra så de behöver bilen.

Svar på tråden Mina goa vänner!