• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Alice i Umeå

Säger ingenting säkert än, får känna hur det känns i morgon eftermiddag. Och hoppas på att jag är feberfri under hela dagen, men känner att det skulle vara skönt att komma ut en stund när jag bara suttit inne sen i måndags kväll.

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • Alice i Umeå

Station kl 19 passar mig OM jag kommer.

• Liloot

Hej hej!

Camilla: Va kul att du blev nöjd Men det är ju inte så svårt att göra ett snyggt jobb när man har bra grundmaterial att utgå ifrån 

Sara: Hoppas du orkar komma Hade varit jättekul att träffa dig!

Sofia: JaaaA! Vi hittar gärna på något imorgon! Kanske dags för det där berömde badhusbesöket?

19 på Station låter bra för mig! Fick bara veta ikväll att johan har innebandymatch 21 imorgon Så antingen blir det en kortis för mig eller så kanske vi får tag på någon barnvakt. Johan måste ju fara vid kvart över åtta typ.

Här sitter jag och väntar på att en auktion på Tradera ska ta slut. Har hittat ett par apsnygga stövlar! Med snörning Då kan man ju reglera dom efter vilka vader som helst. Dom får kosta vad dom kosta vill, jag SKA ha dom här skorna! Det är en timme kvar på auktionen, så jag måste nog sitta kvar tills dess, kommer inte kunna sova innan jag vet om jag vinner dom

Are you going to the grave with unlived life in your vains?
  • Liloot

hohoho... här sitter jag ensam i natten.. leder auktionen på 79 ynka spänn Tänk om det inte är några fler som budar?!? Då är det ju helt underbart ju!

• Liloot

Tjoooooooooohoooooooooo! I lööööv tradera! 79 kronor vann jag dessa snygga stövlar för!

59807142_2.jpg

Hoppas bara att dom passar bra!

God natt på er!

Sofia: Hör av dig på mobilen imorgon bitti om jag hunnit logga in något!

• mamma till Viktor och William

Alla som är sugna får gärna komma hit och fika i eftermiddag!

Älskade unge!
  • Alice i Umeå

God morgon!!

Anna: Det var ingen dålig affär du gjorde!! Jag har aldrig budat på något på Tradera men det kanske är dags att man börjar nån gång, man verkar ju kunna fynda ordentligt.

Känner mig mycket piggare idag, är feberfri och har fått sova hyfsat. Lite hostig och lite roslig men annars börjar jag känna mig som människa idag, ska nog försöka städa lite idag, det har ju som förfallit lite här i veckan. Jag ska ändå lämna Alice på dagis, orkar nog inte ha hand om henne hela dagen, det kommer nog bli en liten sovstund och så.

• Liloot
    Agneta: Ja, man kan verkligen fynda! Och roligt är det också med auktionerna

Sofia: Vi kommer i eftermiddag! Vi är hemma nu på fm istället och slappar!
  • Tuttie

Godmorgon tjejer!
    Sitter här med halsont och hosta, även en lite snorig tjej . så jag kommer inte ikväll. Tyvärr.

Sitter och kollar på solskyddskläder, någon som vet vars man kan köpa sånna här istan?
    Finns massor på tradera osv men jag vill gärna veta att det märket dom säljer är bra verkligen. O kanske prova strl osv.

Anna: Snygga stövlar.

Agneta: Skönt att du piggar på dej.

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
Svar på tråden Mina goa vänner!