• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Tuttie

Hallojsan!

Sitter här med huvuvdvärk fortfarande. Men men det går väl över när jag sovit lite.

Har varit iväg på barnens hus ikväll, dom hade ju kvällsöppet! Köpte en barnvakt för 398 istället för 598kr så lite rabbat iaf. Så nu har vi en i husvagnen.

Såg Patrik där.Eller han väntade på att få åka upp för rulltrappan när jag kom ner och var klar.

Sara: Hur är det?

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Alice i Umeå

i morse när jag upptäckte att jag hade feber tog jag 2 alvedon. När jag varit och hämtat Alice runt 17 så när jag kom hem hade jag ännu högre feber. 2 alvedon igen och nu har det väl sjunkigt lite. Men det blir nog inget jobb i morgon heller. Halsen börjar dock kännas bättre, rosslar inte konstant längre. Men då har jag tagit host medicin 3 ggr idag och ätit bafusin. Hoppas verkligen att det ger sig innan torsdag, vill verkligen fika med er och på fredag har jag ju bokat klippning hos Anna. Och på lördag är det ju som sagt fest hos Syrran. Jag vill verkligen fara!!!

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • mysia

Hej tjejer

Nu är jag ledig en vecka, känns skönt.

Sussie: Jo, P var på barnens hus. Han blev hämtad på jobbet av sin pappa. Jag hade ju våran bil eftersom jag jobbade. Han köpte en ny vagn åt Tindra. Det blev en Emmajunga scooter.

Agneta: Håller tummarna att du kan följa med på torsdag.

Anna: Skulle va kul att ses, men jag åker till stugan på fredag och blir borta hela helgen.

Älskar mitt lillgull Tindra
  • mamma till Viktor och William

Tack för alla grattis hörni!

Någon som vill hitta på något imorgon? Kanske ÖF på förmiddagen? Anna?

Vi är lediga hela dagen så vi jett ju hitt på nå!

Anna: Såg lite från musikalen på Lets Dance i fredags och det ser verkligen skitkul ut! Fick jag välja yrke så skulle det lätt vara musikalartist

Ikväll ska jag jobba, börjar klockan två så jag har lite dötid innan jag börjar, Viktor måste jag ju lämna på dagis innan lunch så han är redan där...

Blä har fått tillbaka magkatarr och halsbränna och det med besked lite mindre stress kanske och lite bättre kost? Fundersam

Vad gäller den där Isaksson så är han INTE bra, bara så ni vet

Älskade unge!
  • litetknyte

Hej hej!

Idag gick det bättre för Vinga på dagis. Jag lämnade direkt imorse och då blev hon ledsen men sen hade hon tytt sig och velat vara med en av fröknarna, så det hade gått bra. Känns jätteskönt att hon börjar ty sig till någon och låter någon annan trösta henne, då känns det bättre i mig också! Imorgon ska hon både äta och sova där. Blir spännande att se hur det går.

Älskar min lilla Vinge-ling
  • mysia

Sofia: Jag och Tindra hittar gärna på något imorgon. Vi är lediga hela dagen.

Idag är det storstädning som gäller. Tindra har tvärtom dagen på dagis idag så då passar jag på att göra det fint här hemma.

Åter till städningen

• Alice i Umeå

Hej hej!!! Har precis kommit hem från vårdcentralen.... Började nästan tro att jag hade fått halsfluss för i natt hade jag så ont i halsen att jag inte ens vågade hosta för det gjort så ont ända ner i bröstet. Men ingen halsfluss i alla fall, vanlig virusinfektion verkar det vara. I morse hade jag 38,7 i feber och mådde allmänt risigt. Var tänkt jag skulle lämna på dagis men jag fick ringa Peter så han fick komma hem och lämna henne, jag orkade bara inte. Sen fick han komma hem och hämta mig och skjussa mig på vc också. Men det blir inge mer jobb för mig i alla fall, skulle ju ha sista dagen i morgon. Vi får väl se om jag är feberfri tills i morgon kväll, det skulle ju vara så roligt att få komma ut en stund och fika men vi får se hur det blir.

Vilket ego-inlägg från mig...

Camilla: Vad härligt att hon börjar ty sig till andra, det är ju jättebra att hon känner sig trygg med fröknarna.

Annica: Duktiga du som städar. Skulle behöva men det finns inte en chans att jag orkar göra något här hemma idag. Kanske i morgon.

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • mysia

Agneta: Krya på dig. Förstår att du inte orkade lämna Alice på dagis. Jag kan städa åt dig om du vill. Jag har ju som fått upp andan nu Skrattande

Camilla: Vad roligt att Vinga börjar ty sig till någon. Det kommer bara att gå bättre och bättre ska du se.

Nu ska jag äta lite, sen ska jag slänga in tvätten i torktummlarn. Och sen är det väl dax att hämta Tindra på dagis.

• litetknyte

Agneta - ja. Det är kanon om hon gör det. Måste säga att det ändå är rätt mysigt, för när jag kom fick jag sååååå goa kramar. Det värmer mammahjärtat ju.

Älskar min lilla Vinge-ling
Svar på tråden Mina goa vänner!