• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • mysia

Camilla: Stor kram. Men det kommer att gå bra ska du se. Vinga slutade säkert gråta ganska snabbt. Men jag vet hur det känns,det är jobbigt när dom är ledsna när man åker.

Älskar mitt lillgull Tindra
  • Alice i Umeå

Hej hej!!!

Annika: Gud vad tråkigt att ni blivit sjuka. Det ska du absolut kolla med försäkringen, tror nog att ni kan få igen pengar för del av resan.

Ja, jag blev också riktigt sjuk. I morse hade jag feber, ont i hela kroppen, ont i huvudet och halsen. Har varit i väg med Alice på dagis och handlat lite tidningar och godis, nu ska jag bara ligga hemma hela dagen.

Sofia: Grattis på födelsedagen!!!

Annica: Härligt med en lugn stund på stan utan barn och sen vara ledig i en vecka, inte illa. Jag ska ju jobba sista dagen på torsdag, vi får väl se om jag jobbar något innan dess, vi får väl se hur jag känenr mig.

Jo, Camilla fyller år den 24 och jag den 22 mars. I år fyller jag mitt i påsken, det hör inte till det vanliga. Idag är det exsagt 2 månader till BF, men nu är jag sjukt less. Börjar känna mig som en blåval. De till och med kommenterade på dagis att nu börjar jag bli riktigt stor. Är så less att försöka få på mig alla vinterkläder och skor. Vill att det ska bli vår nu!!! Idag verkar ju vara en kanondag och så är man sjuk.....

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • mamma till Viktor och William

Hurra för mig

Ska jag vara ärlig så har jag inte ens hunnit säga/skriva något! Har ju jobbat hela helgen och igår också....

Annika: Håller alla tummar och tår för er!

Älskade unge!
  • Tuttie

Grattis Soff! *hurra hurra*

Annika: åhnej vad trist. Hoppas verkligen ni piggar på er. Skickar en kram.

Annica. Otur med bilen.

Agneta: Förstår att det är tungt, minns att jag oxå var less vid denna period.
    Ska ni fara till Syrran din på lördag? Vi vart bjudna oxå men inte bstämmt oss än.
    Anders är ju hemma och sjuk och jag mår skit idag, så ont i skallen.

Millan: Ja det är klarat att mamma hjärtat brister, men du ska få höra att det har gått bra. Men ack vad ont det gör. *kramar om*

Ja som sagt, jag har GRYM huvudvärk idag,vaknade med huvudvärk o den vill inte ge sig. Suck! Idag är Cornelia ledig från dagis och är med mamma på Matrisen. o leker med Moa och Vicke?! Det tror jag hon tycker är kul.

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Liloot

Ahaa, det var i slutet på Mars som Camilla och Agneta fyller! Då vet jag det

Sussie: Jobbigt med huvudvärk Hoppas det blir bättre!

Har just lagt ut Thea i vagnen, hoppas hon somnar. Så här tidigt har hon inte sovit på dagen på hela helgen. Ska bli skönt att få in lite rutiner igen.

Jag ska ta en dusch, sen ska jag sätta mig lite med matten tror jag...

Är det nån som är singel på lördag som vill umgås? Jag och Thea är ensamma på kvällen...

Are you going to the grave with unlived life in your vains?
  • litetknyte

Haha, gissa om de ringde från dagis kl 10. En annan tjej hade varit tokledsen så Vinga hakade på, hon är så himla känslig för andras mående min tös, plus att de ju äggar upp varann, men när jag kom blev hon glad rätt fort igen som tur var... jobbigt dock. Hoppas d går bättre imorron. Då ska jag inte följa med in nåt, utan klä av Vinga och åka hem igen... Håll tummarna för oss!

Krya på er sjuklingar!

Älskar min lilla Vinge-ling
  • Tuttie

Jag är singel på dagen, Då anders ska på skotergrejen som är på stan från 15-20 så om någon vill hitta på nått då.

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Alice i Umeå

Sussie: Jo, vi ska till Ellenor och Tobias på lördag. Såvida jag inte är jättesjuk men det hoppas jag inte. Vi ska nog dit på dagen också när familjen ska fira Tobias.

Det är alltså min systers karl som fyller 30 och han och Sussies Anders är ju kompisar. Vi har ordnat med barnvakt och så så det ska bli trevligt att få gå på fest. Och sova en natt utan Alice.

Camilla: Det går nog bättre när ni lämnat henne ett par gånger. Gulligt att hon är så mån om andra barn.

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • litetknyte
    Agneta - jag hoppas det...
    Visst är det gulligt att hon är så mån om andra, men jobbigt för henne själv ibland..
    Älskar min lilla Vinge-ling
Svar på tråden Mina goa vänner!