• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • mysia
    litetknyte skrev 2008-02-27 12:32:00 följande:
    mysia - hehe, annars får du gärna komma hit och städa oxå.
    Visst! Visseligen en bit bort...Fundersam
    Älskar mitt lillgull Tindra
  • Alice i Umeå

Tack Annica!! Men jag ska nog köra hårt med Peter i kväll!! Han får slita extra ont nu när jag både är gravid och sjuk! Du kan ju ta med tröjorna i morgon så får vi se om jag kommer på fikat. Vågar inte bjuda hem er idag, då kanske ni också blir sjuka.

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • mysia
    Alice i Umeå skrev 2008-02-27 12:36:23 följande:
    Tack Annica!! Men jag ska nog köra hårt med Peter i kväll!! Han får slita extra ont nu när jag både är gravid och sjuk! Du kan ju ta med tröjorna i morgon så får vi se om jag kommer på fikat. Vågar inte bjuda hem er idag, då kanske ni också blir sjuka.
    Ok.ska köra det. krya på dig.
  • mysia

göra det, menar jag

• mysia

Hallå tjejer

vad gör ni allihopa? Jag är ensam med Tindra ikväll. p är ute och äter med jobbet. Avis, dom äter säkert nåt jättegott. Fast jag och Tindra åt oxå god mat ikväll, den där pastagratängen som Agneta gjorde en gång. Har verkligen fastnat för den maträtten. god och så enkel att göra.

Ska ge Tindra välling nu, sen blir det rommservie och greys. Hoppas jag får Tindra att somna snabbt.

• litetknyte

Hej där!

Jag fick just ett samtal om att Pilatesen är inställd ikväll. Blääää! Ska dra till morsan å se Grey's istället på ett tag. N och hans bror sitter o spelar tvspel. Suck.

Jag har varit hos Anna och klippt mig och färgat håret idag. TACK Anna! Är supernöjd, framförallt med den ljusa färgen som blev precis som jag hade i huvudet att jag ville ha det. (Så jag sponsrar dig nog fler ggr )

Vi pratade också om att om Sara vill (är du där Sara? ) kanske vi kan ta fikat hemma hos henne så hon kan va med? Jag är ju allergisk men kan ju va med så länge det funkar iaf om d nu blir så?

Älskar min lilla Vinge-ling
  • mysia

Nu har tindra somnat, så nu är det väldigt tyst och lugnt här.

camilla: Vad tråkigt att pilatespasset blev inställt. Vad bra att du blev nöjd med håret. Men Anna är ju oxå väldigt duktig Glad

Tillbaka till tv:n

• Emeraldy
    Camilla och Anna:
    Tack gulle er för att ni tänker på mig Men kör på som ni planerat. Kanske kan jag komma till Station ändå (om jag orkar) för det verkar som Magnus skulle komma hem redan vid 18-tiden imorgon, om flyget inte blir försenat som vanligt. Så om jag orkar (jag har en jättetuff dag imorgon) så kommer jag
    Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Alice i Umeå

Har precis lagt Alice här också, snart är det Grays. Älskar den serien. Börjar faktiskt känna mig lite piggare. Har till och med städat lite i kväll, det är ett friskhetstecken för att vara jag. När jag inte kan låta saker ligga överallt. Annars är det rätt lugnt här.

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • mysia

Sara: Hoppas du har ork att komma imorgon.

Agneta: Ja,visst är det en bra serie, ska oxå se den. Vad bra att du känner dig piggare. Du kommer imorgon då eller?

Så vad säger ni? Blir det station klockan 19?

Svar på tråden Mina goa vänner!