• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Tuttie

Agneta: Ante? Kommer Ante H för det kan väl inte vara min Anders du tänker på  
    Vet du Om Olsson och Malin är bjudna?

Ja men tack så mycket, jag hör av mig imorgon. *tack*

Kul a

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Tuttie

*skratt*

Kul att få göra sig fin oxå. Vill oxå.

• litetknyte

Tack för igår allihop! Det var mycket trevligt.

Idag gick det ännu bättre att lämna Vinga, inga tårar - dock en sur-läpp. Men hönsmamma Millan var ändå tvungen att ringa för en stund sen å höra så hon har det bra.

Älskar min lilla Vinge-ling
  • Tuttie
    litetknyte skrev 2008-02-29 09:48:25 följande:
    Tack för igår allihop! Det var mycket trevligt. Idag gick det ännu bättre att lämna Vinga, inga tårar - dock en sur-läpp. Men hönsmamma Millan var ändå tvungen att ringa för en stund sen å höra så hon har det bra.
    Äsch inte är du någon hönsmamma, det är naturligt att man vill ringa o kolla. Man vill ju veta att ens hjärta har det bra eller hur! Härligt att det går bra iaf.
  • litetknyte

Hihi, tack Sussie. Det är ju så konstigt att lämna bort barnet till folk man inte känner... Hur mår du idag? Bättre?

Älskar min lilla Vinge-ling
  • Alice i Umeå

Sussie: Jo, Ante H kommer. Olsson och Malin har jag ingen aning om. Tobias och Olsson umgås inte så mycket så jag tror inte det.

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • Tuttie

Milla: Jodå idag mår jag bättre. Detta av en speciell anledning som jag inte kan avslöja nu men tidsnog får ni veta. Det finns andra att informera först. O nej jag är inte gravid.

Agneta: Aha vad kul. Det var grymt länge sedan jag träffade dom. Kommer Jenny oxå? 

• Tuttie

Agneta igen: Har en ljusrosa blus (gravidblus) som jag inte gillade förra gången och kommer inte gilla den nästa grav heller, tar med den imorgon så får du kolla på den för visst gillar du rosa? Kanske nått du gillar?

• Tuttie
    litetknyte skrev 2008-02-29 10:27:26 följande:
    Sussie - mäh! Det var då till att vara hemlighetsfull.
    http://www.aftonbladet.se/
Svar på tråden Mina goa vänner!