• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • mysia

Agneta: Vad roligt att du kommer.Ja,jag kommer att köra bil. Det går bara bra att åka med mig.
    Men då tar jag med mig tröjorna. har för mig att jag har lite tröjor i stugan oxå. Ska försöka kolla där i helgen när jag är där. Men kläderna ligger i gäststugan och risken är att det är för mycket snö för där så jag inte får upp dörren, men jag hoppas att jag ska ta mig in där.

Älskar mitt lillgull Tindra
  • litetknyte

Hihi, Vinga hade legat o surrat i 10 min i vagnen och sen sovit en timme. Det hade gått jätte bra idag och hon ville inte ens gå hem när jag kom. Sköööönt.

Ses ikväll tjejer, kl 19 på Station visst?

Älskar min lilla Vinge-ling
  • mysia
    litetknyte skrev 2008-02-28 15:12:45 följande:
    Hihi, Vinga hade legat o surrat i 10 min i vagnen och sen sovit en timme. Det hade gått jätte bra idag och hon ville inte ens gå hem när jag kom. Sköööönt. Ses ikväll tjejer, kl 19 på Station visst?
    Vad skönt att Vinga verkar trivas på dagis. Förstår att du känner dig lugnare nu.
    Japp,station klockan 19 blir det. Inget annat förslag har ju kommit upp.
    Ska bli så kul att ses och surra av sig.
  • Alice i Umeå

Camilla: Vad härligt att det hade gått så bra. Nu kommer det gå av bara farten.

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • Tuttie

Åh vad jag oxå vill komma ikväll.. Men jag orkar inte.

Agneta: vi har fått barnvakt och anders kör bilen dit på lördag o sen hämtar vi den på söndag. Om jag inte kan åka med Toba kan jag åka med er till dom på lördag?
    Tror du det blir nå melodifestival? Vill så gärna se.

Sen ska det ju klaffa så jag blivit frisk.

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • mysia

Har precis ätit middag. Tindra vart helt tokig i maten. Itailenska köttbullar med spagetti blev det.
    Blev lite tidigare idag, vill ju orka med att fika massa ikväll.

Sussie: Krya på dig. tråkigt att du inte kommer.

• litetknyte

Gaaaaah! Fick så sabla ont i magen efter middagen. Om jag inte dyker upp ikväll så är det därför, men jag hoppas det går över snart...

Älskar min lilla Vinge-ling
  • mysia
    litetknyte skrev 2008-02-28 17:43:55 följande:
    Gaaaaah! Fick så sabla ont i magen efter middagen. Om jag inte dyker upp ikväll så är det därför, men jag hoppas det går över snart...
    Nej, hoppas det går över snabbt. Vad åt du då?
  • mamma till Viktor och William

Tack för ikväll tjejer! Å kul att så många kom ändå!

Natti natt... börjar sju imorgon men sedan är det heeeelg

Älskade unge!
  • Alice i Umeå

God morgon!!

Tack för ett trevligt fika igår tjejer!!! Nu är jag ledig på allvar!! Det känns så j-va härligt!!! Jag ska inte jobba något mer på detta år i alla fall!! Sen får vi väl se hur länge jag ska vara ledig.

Sussie: Vad kul att ni kommer!! Det är bara att höra av dig om du behöver skjuss, är vi redan där så är det inte så farligt långt till Carlshem så jag kommer och hämtar dig. Det var ju jättelänge sen vi sågs, förutom en snabbis på stan då när jag var med Anna och Thea.  Har faktiskt ingen aning om hur det blir med melodifestivalen, så det kan jag inte svara på. Ska bli kul att träffa Ante också, det var jättelänge sen.

Idag ska jag ha en mysdag. Alice är hemma idag, jag brukar ju ha henne hemma på fredagar när jag är ledig i vanliga fall, hon får följa med till Anna när jag ska klippa mig men sen ska hon få vara hos mormor och morfar när jag ska på make up store och sminka mig. Kommer att känna mig så fin.

Alice 051230 och skruttan BF 080426
Svar på tråden Mina goa vänner!