• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • litetknyte
    Misstänkte nästan att det rörde sig om nåt sånt - JÄTTEGRATTIS!!!!!
    Älskar min lilla Vinge-ling
  • Tuttie

Han har inte svarat än så jag vet inte.Men lite snopen när dom ringer och säger att jag har vunnit ett frieri på Aftonbladet

Känns lite pinsamt.

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • litetknyte

Haha, äääääh! Spännande, men nog svarar han säkert JAAAAA!

Älskar min lilla Vinge-ling
  • Tuttie
    litetknyte skrev 2008-02-29 11:11:39 följande:
    Haha, äääääh! Spännande, men nog svarar han säkert JAAAAA!
    Ja jag hoppas det annars har jag skämt ut mig i hela sverige
  • Emeraldy

Haha, Sussie, jag såg det där Har han hunnit se det än? Vad skoj

Bild på mitt stackars lilltroll

Hon blev biten på dagis idag Riita ringde strax före 10. De skulle klä på alla barn för att gå ut, då såg de Moa stå i ett hörn och försöka knuffa bort ett annat barn som ville krama henne. Då gick nån dit för att säga till det andra barnet och då stod Moa där och grät och hade världens bitmärke på kinden De tyckte vi skulle kolla upp det eftersom det hade gått hål, så vi har varit till läkaren. Det var dock lugnt, så vi ska bara tvätta det.

Känns lite jobbigt i mammahjärtat Moa verkar då inte bekymra sig som tur är.

Grattis till ledigheten, Agneta! Förstår att det känns skönt!

Jag fick ju hux flux kasta mig in i bilen från jobbet, så nu har jag sportlov

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Tuttie
    Emeraldy skrev 2008-02-29 12:07:46 följande:
    Haha, Sussie, jag såg det där Har han hunnit se det än? Vad skoj Bild på mitt stackars lilltroll Hon blev biten på dagis idag Riita ringde strax före 10. De skulle klä på alla barn för att gå ut, då såg de Moa stå i ett hörn och försöka knuffa bort ett annat barn som ville krama henne. Då gick nån dit för att säga till det andra barnet och då stod Moa där och grät och hade världens bitmärke på kinden De tyckte vi skulle kolla upp det eftersom det hade gått hål, så vi har varit till läkaren. Det var dock lugnt, så vi ska bara tvätta det.Känns lite jobbigt i mammahjärtat Moa verkar då inte bekymra sig som tur är.Grattis till ledigheten, Agneta! Förstår att det känns skönt!Jag fick ju hux flux kasta mig in i bilen från jobbet, så nu har jag sportlov
    Stackars Moa. Vilket märke.
     Skönt med sportlov för dej. Komemr du ha Moa hemma hela veckan då?

Ja han har sett det och ha sa JA! Han tyckte det var roligt.
  • mysia

Stort Grattis Sussie. Gud så roligt.  Och vi fl.tjejer är hedergäster va??Flört

Sara: Oj vilket märke. Men skönt att det inte är nån större fara med Moa. ha ett härligt sportlov.

Vi åker till stugan ikväll så jag har fullt upp med att pcka ihop allt. Ska strax hämta Tindra på dagis, ska bara bära ut lite grejer till bilen.

Älskar mitt lillgull Tindra
  • Emeraldy

Åh, vad mysigt, Sussie Hade du skvallrat om att han måste kolla aftonbladet, eller hittade han det helt själv?

Jo, Moa ska vara hemma med mig hela veckan. Blir mysigt  Som på den gamla goda tiden

• Tuttie
    Emeraldy skrev 2008-02-29 13:00:56 följande:
    Åh, vad mysigt, Sussie Hade du skvallrat om att han måste kolla aftonbladet, eller hittade han det helt själv?Jo, Moa ska vara hemma med mig hela veckan. Blir mysigt  Som på den gamla goda tiden
    JAg tipsade honom, att jag ville att han kollade en grej på AB åt mig. Sen ringde dom mig och hörde om han sett o vad han svara o en ville dom interljuva honom.
    mysia skrev 2008-02-29 12:59:24 följande:
    Stort Grattis Sussie. Gud så roligt.  Och vi fl.tjejer är hedergäster va??Sara: Oj vilket märke. Men skönt att det inte är nån större fara med Moa. ha ett härligt sportlov.Vi åker till stugan ikväll så jag har fullt upp med att pcka ihop allt. Ska strax hämta Tindra på dagis, ska bara bära ut lite grejer till bilen.
    Klart ni är.
  • Emeraldy

Sussie:
    Jo, jag läste det på Aftonbladet nu

Svar på tråden Mina goa vänner!