• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • litetknyte

GRATTIS Sussie och A!

Sara - men huga vilken bitmärke! Just när de blir bitna tycker jag är lite läskigt... så mkt bakterier i munnen jue... Tur hon inte lider ont av det, lill-Moa!
    Skööööönt med sportlov. Själv börjar jag jobba på måndag, bläää!

Vinga kändes lite varm nu när vi kom hem från dagis, så vi får kolla om första dagisbacillen slagit rot.

Älskar min lilla Vinge-ling
  • mysia

Camilla: Hoppas Vinga får vara frisk.

Jag har precis duschat, så himla skönt. Skulle kunna stå där hela dagen, men det går ju såklart inte. Tindra tittar på nalle Phu. Längtar verkligen tills vi får åka och hämta P på jobbet. Vill ju till stugan nu!!

Älskar mitt lillgull Tindra
  • litetknyte
    mysia - åh vad det låter mysigt!
    N jobbar natt i helgen och sen drar mitt allvar oxå igång... jag jobbar nästa helg så nu är det inte mkt kvar av lugnet för oss heller...
  • Emeraldy

Camilla:
    Ja, det var ju det jag var rädd för, men läkaren sa att det inte var nån fara när det var barn som bet (och så kanske det inte var tillräckligt djupt, jag vet inte. Men hon blödde ju i alla fall).

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Tuttie

Milla: Tack!

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • mysia
    litetknyte skrev 2008-02-29 15:51:20 följande:
    mysia - åh vad det låter mysigt! N jobbar natt i helgen och sen drar mitt allvar oxå igång... jag jobbar nästa helg så nu är det inte mkt kvar av lugnet för oss heller...
    Ja,det är verkligen jättemysigt där. Tänk vad en brasa kan göra det mysigt. Jag hoppas bara att vi får igång tv:n och dekorden(stavning) nu. Sist vi for dit efter vinteruppehållet så var vi tvungen att ringa till nån som hade massa siffror vi skulle knappa in för att få tv:n att funka. lång och krånglig historia, men ni fattar kanske vad jag menar. Men har vi tur så slipper vi det. Ska strax börja med maten.
  • mysia

Ska aldeles strax åka iväg, men vill först passa på att önska er alla en trevlig helg.
    Kram på er

• litetknyte
    Sara - vad skönt att det är mer safe om det är ungar som bits - är ju oftast de som gör det också.

Jag har suttit och lagt upp mängda med auktioner på Tradera. Har blivit smått beroende av det där... har mest shoppat hittills men kom på att jag gärna tjänar en slant också. Har valt ut lite sånt som vi aldrig kommer använda till nåt annat barn, så några plagg blev det ju. Håll tummarna att folk budar som tokiga nu.

Vinga hade förresten lite feber, 37.9 men är inte så fasligt påverkad.. hmmm...
  • Emeraldy

Magnus och jag har varit på Garaget och ätit ikväll. Jag var mycket nöjd; god mat och schyst service.

Jag har aldrig tagit mig tid att kolla in Tradera, men efter Annas stövel-klipp blev jag ju lite nyfiken

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • mamma till Viktor och William

Mysigt Sara

Själv är jag singel ikväll, Peter är på hockeyn... Blir lite frukt och lets dance/så ska det låta

Älskade unge!
Svar på tråden Mina goa vänner!