• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Emeraldy

Frukt??? Här blir det cola och snarra

Jag var tvungen att kolla in Tradera Men, alltså, folk säljer ju all möjlig skit Jag kollade på skor och det ligger ju ute skitiga sneakers som är helt utnötta. Varför vill man köpa sånt liksom??

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • mamma till Viktor och William

Haha jag förstår mig inte alls på det där med begagnade kläder Vissa saker är väl fräschare än andra men det finns ju fasen folk som köper begagnade underkläder!!!

Yes frukt är allt som finns hemma fast jag är då inte sugen på så mycket annat heller så det duger gott

Älskade unge!
  • Alice i Umeå

Sussie; Grattis!! Tack, du får jättegärna ta med dig en blus till mig, alla kläder välkomnas.

Idag var jag och klippte mig hos Anna. Tack Anna, Supernöjd. Sen var jag och smikade mig på make up store. Känner mig fin. Tyvärr blev det inte att vi gjorde så mycket ikväll men det var roligt i alla fall. Mycket smink för att vara jag men samtidigt vill man ju att det ska vara lite annolunda än det man vanligen gör. Tyvärr är jag inte tillräckligt duktig för att återskapa det tills i morgon.

Blev helt eld och lågor när jag såg att Så ska det låta började om ikväll, älskar det programmet. Och det var ju jättebra låtar med.

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • Emeraldy

Hej svejs!

Vad händer idag då för alla? Här är det roliga saker på schemat, som städning och handling. Får middagsgäster och så blir det givetvis Melodifestivalen.

Jag känner mig så besviken. Det finns ett administrativt jobb på min skola, ett jobb jag mycket väl skulle kunna tänka mig. Jag har funderat en hel del på det eftersom hon som har det idag ser ut att vara mellan döden och graven. Så häromdagen fick jag av en slump veta av rektorn att detta jobb kommer komma ut nästa vecka eftersom hon som har det idag går i pension till sommaren!! Det lär ju nästan för bra för att vara sant, så jag sa ju direkt till rektorn att jag kommer söka det.

Så mailade rektorn mig igår och skrev att man tyvärr måste ha en tillsvidareanställning inom kommunen för att vara behörig att söka... Det känns så jävla orättvist!! Jag var ju tillsvidare i flera år innan jag blev uppsagd! Nu jobbar ju lik förbannat med samma sak, men måste klättra från början och harva på med vikariat i flera år innan jag får fast igen! Känns så himla fel! Jag känner mig så besviken eftersom det äntligen kändes som en guldchans att kanske lyckas få ett jobb jag faktiskt är intresserad av!!

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Tuttie

Hej svejs.

Här har vi haft en kaosnatt, Cornelia vakna kl 01,00och sen har hon spytt varje halvtimme till  05,30  + några diarréblöjor därtill. Så vi har just vaknat här. Meden tjej som fortfarande skiter diarré men inget mer kräk. Hoppas jag.

Är så trött.

Åh vad trist med jobbet Sara. Verkligen.   Och surt att du måste börja från början igen . Kram till dej (lite på håll

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Tuttie

Agneta: SÅ vi kommer ju inte ikväll då... Vill ju inte smitta ner folk och framför allt inte dej. Så trist!

• Liloot
    Sara: Nej va trist Går det inte göra några undantag då, jag menar du har ju faktiskt jobbat åt kommunen i flera år!

Sussie: Bläk! Hoppas ni blir friska fort!

Har just varit och klippt svärmora, nu ska jag ner på stan och strosa. Farmor ville ha Thea hela dagen ikväll, hon ville ta med henne på nåt 65-års kalas. Gärna för mig Ska passa på att gå på stan själv! Sen ville hon att Thea skulle sova över. Så ikväll blir det nog lite fest skulle jag tro... eller vi får se, men det är ju inte skräll direkt om det blir så

Igår badade vi badtunna. Sååå skönt! Monas mammas gubbe hade eldat sen kl 12 igår, skottat fram en gång till badtunnan och tänt marschaller ända ut till tunnan. Det var jätte mysigt! Jag åkte hem när dom andra gick ut senare på kvällen, det kändes lagom. Skönt idag om inte annat

Vi hörs tjejer, trevlig helg!
    Are you going to the grave with unlived life in your vains?
  • Liloot
    Farmor ville ha Thea hela dagen ikväll = Farmor ville ha Thea hela dagen idag och ikväll
  • Tuttie

Är det någon som kan sjunga bra här..Tänkte för solosång i kyrkan?

• Liloot

Sussie: Jag kan sjunga, om ni vill att alla gäster ska sticka fort som tuuusan

Nu ska jag göra mig vacker, sen ska vi å käka hos en kompis till johan. Och dricka lite spriit.

Hej svej!

Svar på tråden Mina goa vänner!