• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Emeraldy

Ja, de var jättefina!! Jag gillar de som sticker ut aningens, därför gillar jag extra mycket den med röda blommor på.

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Emeraldy

Ja, det är ju jättevackert med t ex blått och silver som tema! Åh, vad jag kommer engagera mig i ditt bröllop

• Emeraldy

Ja, den var otroligt fin!

• Tuttie
    Emeraldy skrev 2008-03-03 11:09:19 följande:
    Ja, det är ju jättevackert med t ex blått och silver som tema! Åh, vad jag kommer engagera mig i ditt bröllop
    du är så välkommen så att hjälpa till. Tror jag ska fara på affären och köpa nån bröllopstidning sen.

Ska vi gå på stan på torsdag? vi kanske kan smita in på högtidskläder o titta lite. ...
    Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Emeraldy
    http://www.blocket.se/vi/14602854.htm?ca=2_s

Den här tycker jag också är vacker. Inte rätt pris, men ändå

Jag inser nog att jag aldrig kommer kunna gifta mig. Perfektionisten i mig skulle ju få hjärtinfarkt innan festen var över

Vi får se om torsdag. Jag skulle tycka det vore skitskoj att följa med dig, men jag har börjat dra mig för att gå på stan med Moa. Hennes tålamod är inte det bästa när det gäller såna saker just nu Fundersam
  • Tuttie

Är ju så mycket att fundera på... Tex hur jag vill ha håret så man inte klipper sig kort nu... iom att jag vill ha en snygg uppsättning sen.. Tror jag ska försöka spara ut luggen oxå så det är långt o bra o jobba med.

• Tuttie

Sara: Ja den var verkligen super fin.
    Ja men vi hörs om det.

Då jag vill bli överlämnad till Anders vid altaret så funderar jag på om jag ska be min bror göra det, då jag inte har nån pappa. Hoppas han ställer upp bara.

• Alice i Umeå

Hej hej!! Nu har vi gjort UL. Och moderkakan har flyttat sig som vi trodde. Hade även på känn att hon lagt ner huvudet för det har börjat trycka neråt ganska mycket och så var det. Låg och sprattlade ganska mycket. Får ganska fina sparkar mot revbenen.... Fick en bild på huvudet i profil, läckert. Och man såg hur hon låg och smakskade vatten och rörde på munnen. Häftigt!!! Och det är verkligen en tjej, även om hon var säker förra gången så var det skönt att göra en extra koll även där.

Sussie: Kul att börja planera på allvar. Längtar också till den dagen. Fina klänningar!

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • mysia

Sussie: Så roligt att planera bröllop. På ett sätt ångrar jag att kan inte hann planera mitt bröllop exakt som jag ville ha det. Vi tvärbestämde oss bara så det var bara 1 månad före som vi började planera. Jättefina klänningar. Min kusin hade en klänning på sitt bröllop som såg lite blåaktig ut. Vet dock inte vart hon hyrde den.
    Tror säkert din bror vill överlämna dig.

Camilla: Vad skönt att Vinga var feberfri idag. Drygt med övertid.

Hade jättekul på öf idag. Tindra ligger och sover nu. Det tog på krafterna att leka med alla barn där borta.

Älskar mitt lillgull Tindra
Svar på tråden Mina goa vänner!