• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • mysia

Agneta: Vad skönt att allt såg bra ut. Måste se väldigt annorlunda ut att kolla på ul när man är så långt gången än första gången man kollar. Min moderkaka såg så konstig ut, så nästa gång så kommer jag få fara fler gånger på ul för säkerhetsskull.

Älskar mitt lillgull Tindra
  • Emeraldy

Agneta:
    Vad skoj med UL Skönt också att moderkakan flyttat sig eftersom du inte vill snittas.

Sussie:
    Haha, ja, det är en del att fundera på Alla mina sömnlösa nätter ligger jag ofta och planerar mitt bröllop, även om jag som sagt inte ens tror att jag kommer bli gift Men det är roligt att drömma, och som jag skrev nån gång tidigare, så skulle jag tycka det vore jätteroligt att jobba som festfixare.

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • mysia

Sara: Du skulle passa som festfixare. Snacka om perfekt bröllop. Var jag inte redan gift hade jag nog anlitat dig att planera mitt bröllop.

• Tuttie
    Emeraldy skrev 2008-03-03 12:14:28 följande:
    Agneta:Vad skoj med UL Skönt också att moderkakan flyttat sig eftersom du inte vill snittas.Sussie:Haha, ja, det är en del att fundera på Alla mina sömnlösa nätter ligger jag ofta och planerar mitt bröllop, även om jag som sagt inte ens tror att jag kommer bli gift Men det är roligt att drömma, och som jag skrev nån gång tidigare, så skulle jag tycka det vore jätteroligt att jobba som festfixare.
    Du kan nog få hjälpa mig med lite inbjudningar o så.. Är skitkass på det  och från anders får jag nog ingen hjälp
    Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Tuttie

Agneta: Kul med nytt Ul. Det är så skoj när bebisen är så stor. Skönt med moderkakan.

Bröllopet ja.. 
    Det är ju så skoj o kolla klänningar, o så vidare. är så skoj.Fast jag vill ju helst gifta mig imorgon *skratt* Vi har ju inte ens satt ett datum än.

• mysia

Sussie: Visst var det så att ni ville ha ett vinterbröllop? Så mysigt. Jätteroligt att planera bröllop. Behöver du hjälp så finns jag oxå här, precis som Sara. kan absolut tänka mig att hjälpa till med inbjudningskorten, och även med annat.

• Tuttie
    mysia skrev 2008-03-03 14:31:32 följande:
    Sussie: Visst var det så att ni ville ha ett vinterbröllop? Så mysigt. Jätteroligt att planera bröllop. Behöver du hjälp så finns jag oxå här, precis som Sara. kan absolut tänka mig att hjälpa till med inbjudningskorten, och även med annat.
    Jag kommer nog bolla ideér med er allihopa skulle jag gissa. men tack för erbjudandet
  • mysia
    Tuttie skrev 2008-03-03 14:41:15 följande:
    Jag kommer nog bolla ideér med er allihopa skulle jag gissa. men tack för erbjudandet
    Ja,vi finns här allihop. Vi ställer ju alltid upp för varandra, eller hur?
  • Emeraldy

Min kompis har startat ett eget företag där hon arbetar som just festfixare, ordnar t ex bröllop. Hon har massa kontakter och är den som håller i alla trådar osv. Har för mig att hon gör egna brukbuketter och dukningar och så. Jag tycker det låter så himla skoj! Trodde jag bara lite mer på mig själv skulle jag vilja satsa på nåt sånt. Men jag är inte den som börjar från scratch med nåt, känner mig alldeles för osäker på mig själv.

Moa sov nästan tre timmar idag I vanliga fall brukar vi väcka henne runt 14 om hon inte vaknat, men nu när jag har sportlov känns det inte lika viktigt att hon kommer i säng i tid, så jag lät henne sova tills hon själv vaknade.

Satt och läste hela tiden, jättemysigt! Tyvärr blir det inte lika mycket läst nu när jag har börjat jobba igen, jag orkar inte. Läser just nu Djävulen bär Prada, rätt kul. Nån som sett filmen? Det lär jag ju vilja göra efter jag läst den.

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • mysia

Sara: Lät ju som ett jätteroligt jobb. Modig tjej som vågar starta eget. Skulle oxå vilja göra det, men inte vad jag skulle satsa på. Jag menar, vad behövs i den här staden?
    Har sett filmen, tycker den var rolig.

Svar på tråden Mina goa vänner!