• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • mysia

Nu har Tindra äntligen somnat. hon var så svårsövd ikväll. Det var bara jag som gällde. Hon ville inte vara med pappa.

Sofia: Duktig kille. När du pratar om snöskottning så känns det väldigt skönt att bo i lägenhet.

Nu ska jag se på cityakuten.

Älskar mitt lillgull Tindra
  • Emeraldy

Usch, är det nån som kollar på Kungamordet? Fy, vilka tragiska livsöden det finns

Nu är det läggdags här.

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Alice i Umeå

Sofia: Han kommer att bli en teknisk kille!!

Peter har fortfarande inte kommit hem. Jag har sett Cityakuten och nu ska jag lägga mig och läsa. I morgon kommer svärmor från Övik och hälsar på och stannar till onsdag. Skönt för mig att få lite avlastning. I morgon ska jag följa med min mamma på lassarettet för hon ska operera sin fot så jag ska skjussa henne då Alice är på dagis. Den här veckan hade jag verkligen planerat in mycket saker, det bara föll sig så. Hoppas att det blir lugnare sen. Längtar ju efter att bara ligga hemma och slöa när Alice är på dagis. Men ju mer man har planerat ju fortare går ju faktiskt tiden.

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • Tuttie

Godmorgon!

Vad har ni på planeringen idag? Själv vill jag ner på stan... Får se hur dagen utvecklas.
    Cornelia är bättre i magen. Hon har drukigt välling som vanligt på morgonen... Skönt.
    tog en dag extra för att vara på säkra sidan. Vi har så lugnt på fritids iaf.

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • mysia

God morgon

Idag har vi tänkt fara en sväng på öf. Dom har öppet nu på fm bara. Så i em vet jag inte vad vi ska göra.

Sussie: Vad skönt att Conne är bättre i magen.

Agneta: Skönt med avlastning.

Sara: Har inte sett kungamordet.

Älskar mitt lillgull Tindra
  • Tuttie

Vart inte en av dom 7 som vart utvaldda till jobbet hos polisen Känns så trist.

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Liloot

Hej på er!

sussie: Va tråkigt Men det är bara att ta nya tag! Snart kommer du få ditt drömjobb

Själv funderar jag på att söka sommarjobb på landstinget. Så man får prova på lite innan jag börjar skolan. Men är det nån som vet om dom bara anställer utbildade uskor/vårdare? Kan man få ett sommarjobb utan att ha utbildning?

Are you going to the grave with unlived life in your vains?

Anna: Du kan absolut få sommarvikariat utan utbildning men eftersom du inte har någpn erfarenhet kan det ju vara svårt. Prova!

Agneta: Ja det verkar så Helt sjukt vad nära det är nu för dig/er!

Älskade unge!

Annica: Haha ni kanske skulle bo kvar ett tag till ändå Jag tycker faktiskt det är rätt skönt att vara ute och skotta om man har tid till det. Oftast är det det som är problemet... att man inte har tiden alltså...

Älskade unge!
Svar på tråden Mina goa vänner!