• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Liloot

Hej på er!

Idag har jag varit ledig. Jag och Thea var bara hemma och softade på fm, sen var vi ute hela eftermiddagen, varu te och gick en promenad, sen var vi bak på altanen och Thea grävde och skottade och jag solade. Känner att det hettar i ansiktet, solen börjar ta på lite nu!
    Innan middagen for jag, Thea och Mona på strömpilen och småshoppade lite, hon käkade middag här sen hjälpte jag Mona att skriva ett CV.

Idag har johan varit och köpt Canal+. Han är ganska nöjd nu så här innan slutspelet i hockeyn Jag vet inte om jag är lika nöjd, kommer bli tokig att behöva se på hockey typ vaaaarje kväll. Men va tusan, det kanske finns lite bra filmer och sånt också. Vi får köra varannan kväll Men jag är lite besviken, jag trodde att skulle finnas mer att välja på, men det är ju typ "bara" 20 kanaler som är något att ha.

Imorgon är det jobb. Känns som livet bara lunkar på...

På torsdag ska vi fara på paradisbadet i ö-vik. Minsta syrran har ju sportlov, så min andra syster har tagit ledigt så vi åker alla tre + Thea. Ska bli mysigt. Bada på förmiddag, sen käka nån golunch nånstans i ö-vik och kanske gå på stan lite.

Nu är jag helt knäckt, sängen nästa!

Are you going to the grave with unlived life in your vains?
  • Emeraldy

Suck, hur bryter man den här dåliga ovanan Moa har börjat med, att vakna före 6 på morgnarna Skrikandes Känns så himla segt med tanke på hur uruselt jag sover ändå. I morse var Magnus så gullig så han gick upp med henne så jag fick dra mig en halvtimme. Tyvärr kan jag aldrig somna om nästan, när jag väl har vaknat.

Här sitter jag dyngförkyld. Igen. Jag fattar inte vad som hänt med mitt immunförsvar sen jag fick Moa. På de här åren har jag varit mer sjuk än jag var de 28 år innan Moa, helt seriöst. Börjar vara lite jobbigt.

Anna:
    Vad mysigt det låter med en dag i Ö-vik

Sussie:
    Jobbigt för er

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Tuttie

Vi har haft en skitnatt igen. Cornelia spydde 4 gånger  senaste gången vid 01,00. så då hade man inte somnat än.. Sen sov hon iofs till 6,45 så men ändå idag är jag trött Skrikandes

Sara: Jobbigt att vara förkyld igen.

Anna: Låter mysigt.

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • mysia

Sara: Lät som en härlig dag. Tråkigt att du är förkyld igen. Hela det här året har jag varit halvförkyld, och Tindra oxå. Det går liksom aldrig över. Det är antingen bättre eller sämre.

Anna: vad roligt att åka iväg till ö-vik. Ska ev dit vecka 13 och hälsa på min bästa kompis som bor där. Så då blir det nog att fara en sväng till paradisbadet.

Sussie: Nä,vad tråkigt att Conne inte får vara frisk.

Jag är inne i en depparperiod igen. Varför får man aldrig vara lycklig? Känner att jag gör så mycket i och för denna familj, men får aldrig nån uppskattning. Suck.

Ska jobba ikväll,det är väl dax nu,har ju varit ledig en vecka, lyxigt värre.

Älskar mitt lillgull Tindra
  • Tuttie

Annica: Jobbigt att du känenr sådär.

Sara: Hur har det gått med bitmärket på Moa?

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • mysia
    Tuttie skrev 2008-03-05 11:40:26 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m30351160.htmlså nu ska jag inte tjata ihjäl er.
    Ähh,det gör du inte. Det är ju bara kul och intressant att hjälpa dig att planera.

Angående min deppighet så känns det lite bättre nu än imorse. Är bara så grymt less på att må dåligt.

Ska äta mellanmål nu, sen ska jag duscha och vila lite innan jag börjar jobba.
    Älskar mitt lillgull Tindra
  • mamma till Viktor och William

Någon som är sugen på ÖF imorgon?

Älskade unge!
  • litetknyte

Hej hej!

Idag jobbade jag över 3 timmar på fm. Hade planeringsdag. Schemat måste planeras om from april, så vi satt och klurade med det. Fick dock det mycket trevliga beskedet att jag INTE behöver jobba helger from april.

Är trött som ett aber dock. Vinga vaknade var 10:e minut inatt och var ledsen, hostade och snorade. Ingen feber har hon haft dock, men varit knäckt. Nu verkar hon dock vara lite kryare, så jag hoppas hon sover gott inatt... N jobbar nämligen.

Krya på alla andra sjuka!

Nu e d dax för Pilates.

Älskar min lilla Vinge-ling
Svar på tråden Mina goa vänner!