Hej på er!
Idag har jag varit ledig. Jag och Thea var bara hemma och softade på fm, sen var vi ute hela eftermiddagen, varu te och gick en promenad, sen var vi bak på altanen och Thea grävde och skottade och jag solade. Känner att det hettar i ansiktet, solen börjar ta på lite nu!
Innan middagen for jag, Thea och Mona på strömpilen och småshoppade lite, hon käkade middag här sen hjälpte jag Mona att skriva ett CV.
Idag har johan varit och köpt Canal+. Han är ganska nöjd nu så här innan slutspelet i hockeyn
Jag vet inte om jag är lika nöjd, kommer bli tokig att behöva se på hockey typ vaaaarje kväll. Men va tusan, det kanske finns lite bra filmer och sånt också. Vi får köra varannan kväll
Men jag är lite besviken, jag trodde att skulle finnas mer att välja på, men det är ju typ "bara" 20 kanaler som är något att ha.
Imorgon är det jobb. Känns som livet bara lunkar på...
På torsdag ska vi fara på paradisbadet i ö-vik. Minsta syrran har ju sportlov, så min andra syster har tagit ledigt så vi åker alla tre + Thea. Ska bli mysigt. Bada på förmiddag, sen käka nån golunch nånstans i ö-vik och kanske gå på stan lite.
Nu är jag helt knäckt, sängen nästa!