• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Tuttie

Annica. Snöar det? Inte här iaf.

Annika: Glömde nej hon har ingen feber.

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • mysia
    Tuttie skrev 2008-03-06 10:38:48 följande:
    Annica. Snöar det? Inte här iaf.Annika: Glömde nej hon har ingen feber.
    Jaa,det har vräkt ner snö här hela morgonen. Men nu verkar det ha lugnat ner sig. Jag bor kanske på fel sida om stan eller nåt Fundersam
    Älskar mitt lillgull Tindra
  • Tuttie
    mysia skrev 2008-03-06 10:40:47 följande:
    Jaa,det har vräkt ner snö här hela morgonen. Men nu verkar det ha lugnat ner sig. Jag bor kanske på fel sida om stan eller nåt
    Har då inte sett nått sen vi klev upp :-d
  • mysia
    Tuttie skrev 2008-03-06 10:42:01 följande:
    Har då inte sett nått sen vi klev upp :-d
    Tur för er. Ja ja,det verkar ju iallafall som det slutat snöa nu. Så jag ska göra en tidig lunch, sen går jag ut.
  • Pingulina

Här snöar det inte heller Räcka ut tungan

Nellie sover fortfarande och jag har pratat i telefon först med svärmor och sen med reseförsäkringsbyrån. Ska göra en anmälan på internet nu, hoppas vi får lite ersättning.

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • mysia
    Pingulina skrev 2008-03-06 10:55:57 följande:
    Här snöar det inte heller Nellie sover fortfarande och jag har pratat i telefon först med svärmor och sen med reseförsäkringsbyrån. Ska göra en anmälan på internet nu, hoppas vi får lite ersättning.
    Håller tummarna att ni får ersättning.

Kanske bara här det snöat då. Ska äta nu.
    Vi hörs sen
  • Tuttie

Här har vi duschat ,skönt.  Cornelia blir som som ett ilsketroll när man tvättar hennes hår.Det gillar  hon inte. Men det går fort över.

Nu går hon o styr sin dockvagn o har bäddat ner dockan o står man i vägen  så säger hon tut tut backen.. Tycker det är så charmigt med allt dom lär sig på dagis, (liksom snappar upp från andra barn,) som det och när hon sätter klisterlapparna från frukten på näsan *skratt*

Annika: ja hoppas det.

• mamma till Viktor och William

Vi har saknat dig Annika :-P

Idag vill jag INTE ha några fler barn. Vi har bråkat konstant sedan vi klev upp! Fick ett utbrott och stortjöt jag med. Blir så jävla less på att han aldrig lyssnar på vad man säger. Klåfingrigast av klåfingrigast, tjurigare än synden och totalt likgiltig inför skäll, tillrättavisningar eller tillsägelser. Vad fan gör vi för fel???!!

Kramar till de sjuka barnen och dess föräldrar.

Älskade unge!
  • mysia

Sofia: Inte gör ni nåt fel. Men Viktor är kille och en envis oxe. Sen är det väl en trotsperiod nu. Visseligen tycker jag att Tindra har varit småtrotsig sen 1 års åldern.
    Det är bara att fortsätta kämpa och visa att ni bestämmer och att det blir konsekvenser av hans betende. Sånt tror jag på.
    Kram

Sussie: Gulligt, tut tut backen. Tänk vad mycket dom snappar upp på dagis.

Är proppmätt nu så jag är väl inte så peppad att gå ut nu, men jag gör det ändå

• Tuttie

*stor kram till dej sofia*

Svar på tråden Mina goa vänner!