Nellie somnade på golvet så jag lyfte över henne i sin säng
Sussie, ja det låter ju hemskt konstigt med Connes kräkperioder. Jag förstår inte att dom inte hittar nåt, för visst är hon noggrannt undersökt tidigare? Jag lider verkligen med er, vet hur jobbigt det är när de inte äter och är sjuka. Att Nellie inte äter är det som påverkar mig mest negativt av allt, jag blir ledsen och orolig och har jättesvårt att koppla av. Har Conne feber också? Ni kanske skulle prova ge henne lite vätskeersättning för att hon ändå ska få i sig lite salt och socker, eller om hon vill ha typ chips kanske? Ah, såg ju redan att hon fått vätskeersättning. Nellie kissade i perioder väldigt lite nu också när vi var i Thailand men enligt läkaren var det ingen fara för uttorkning iaf.
Ja, kanske ska skriva lite om resan. Det har varit väldigt mycket upp och ner men sammantaget så är vi ändå jättenöjda med resan. Ett par dagar i början blev förstörda då A låg i sängen och hade feber och blödde näsblod som en gris och Nellie hade hög feber och var väldigt slö, men vi var ute nån timme varje dag vid poolen ändå och på kvällarna gick vi på stan och käkade och åt god och billig mat då Nellie sov i vagnen. Vädre var bra första veckan men mot slutet började det regna i stort sett varje dag från eftermiddagen och framåt så det var ju lite trist. Särskilt brun är jag inte men det hade jag ju inte väntat mig heller, syns nästan bara om man ser skillnaden vid bikiniränderna men det är ju inget som man visar upp direkt
A däremot är jättebrun! Vi har mest hängt vid poolen men även gjort lite dagsutflykter till olika stränder och en båtutflykt och en shoppingtur till Phuket. Vi träffade ett annat par på samma hotell som hade en dotter som var 4 månader yngre som vi har umgåtts med i stort sett varje dag, jättetrevligt. Vi har ätit gott och mycket (har gått upp flera kilo) och shoppat en hel del både kläder, glasögon och lite inredningsprylar.
Ska göra en mapp och lägga in lite bilder så småningom, meddelar när de finns bilder att titta på