Har precis lagt Nellie. Redan för en timme sedan sa hon att hon ville gå och lägga sig men jag lockade med Bolibompa och så gick det att hålla ut en timme, vill ju inte att hon ska vakna hur tidigt som helst imorgon. Själv är jag också rätt mör, klockan är ju ändå 20 i 01 thaitid. A är på travkväll med jobbet så det blir nog en tidigt kväll för mig.
Camilla, håller med dig om att känslan i bröllopet är viktigast, inte om man spenderar 5000 eller 50000. A brukar försiktigt påminna mig om att det är ju för att vi älskar varandra som vi ska gifta oss, och vi vill bjuda våra vänner och släktingar på en fin upplevelse och det behöver inte kosta så mycket faktiskt, varken tid eller pengar. Jag ska fundera på saken
Sussie, jaha, haha, tut tut i backen
Sara, när jag jobbar 40% går Nellie oftast på dagis varje dag ändå, mest för att jag också pluggar, men också för att hon har det så mycket roligare på dagis ett par timmar varje dag än att sitta hemma med mig. Nellie har ju inte speciellt långa dagar på dagis nån dag så vi får ju nästan alltid ett par timmar tillsammans på eftermiddagen ändå, oavsett om jag jobbar eller är hemma. MEN, jag kan också tänka mig att ha henne på dagis någon dag nu och då av rent egoistiska själv för att jag känner att jag vill ha egen tid.
Sara igen, usch vilken jobbig hosta, har du inte någon hostmedicin då?
Narrev, tack för länken, ska söka vikariatet som logoped på habiliteringen!