• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Tuttie

Från vintern 09 till sommarn 09 så om ca 1½ år ungefär...

Vi får se.

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Tuttie

Annika: Ja det är Andra chansen på lördag!

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Pingulina

Just det Sussie, det är ju begravning imorgon. Förstår att det känns jobbigt men det kanske kan vara skönt att få säga hej då också och få ett riktigt avslut. Ska tänka på dig lite extra imorgon! Kram

• Liloot
    Agneta: Ja men herregud, det är väl klart att man ska få ha barnet på dagis när man höggravid elelr sjuk!!

Klippa sig och gå till tandläkaren tycker jag också är helt okej. Men sen som Annika skrev, när man gör det till rutin att ALLTID ha barnet där när man är ledig då tycker jag det blir en helt annan sak. Men återigen, mina värderingar. Och som många här gör, jobbar konstiga tider, så måste man ju helt enkel lämna några timmar förtidigt för att dom öht ska hinna vara där något. Sen skulle jag absolut kunna tänka mig att låta Thea vara kvar på dagis t.ex. nån fredag eftermiddag om jag skulle lyckas sluta vid lunch, så man kan strosa på stan eller handla. Lite egen tid behöver man ju

Sofia: Hahaha, ja men den här gången ÄR det verkligen så! Har dock suttit och läst lite nu ikväll, och det känns lite bättre. Och du, jag och Thea bråkar också massor! Sådeså.

Annika: *springer genast in i till galleri*
    Are you going to the grave with unlived life in your vains?
  • litetknyte
    Sofia - jag jobbar också i helgen. 07-17. Drygt!

Sussie - tungt. Hoppas det blir en fin begravning! *kram*

*rusar in och kikar på Pingus bilder*
    Älskar min lilla Vinge-ling
  • Liloot
    Annika: Gud vilka härligt bilder! Den där Lydia va nästan lite smålik Vingeling ju Åh, jag vill också åka utomlands!

Sussie: Jobbigt med begravning Men det kommer nog gå bra. Det känns nog bra när det är över!

I helgen blir det nog mest lugnt, vi tänkte ta en skotertur på lördag om det blir fint väder! Nån som har några bra tips på skoterleder i närheten? Tänkte ta skotern på släpet och köra ut nånstans.

Gah, jag hittar inte min miniräknare Fattar inte vars den är...
    Are you going to the grave with unlived life in your vains?
  • litetknyte

Vilka bilder Annika! Jeez vad avis jag blir. Vet inte om jag kunde se alla dock? Känner inte igen nån Lydia...

Älskar min lilla Vinge-ling
  • mysia

Annika: Jättefina bilder.

Anna: Ja,så gör ju jag med Tindra. Alltså har henne där några timmar innan jag far och jobbar för att hon ska  hinna vara där något. Men när jag har lediga dagar brukar hon få vara hemma med mig. P är ledig imorgon och han är av samma åsikt som många av er, att ens barn ska vara hemma när man är ledig. Men samtidigt behöver hon få springa av sig ibland som Agneta skrev. Annars blir hon ju så sur och grinig.

Nu ska jag lägga mig och sova. Är jättetrött.

Älskar mitt lillgull Tindra
  • Pingulina

God morgon!

Tidig morgon för oss men vi gick ju och la oss tidigt så vi är pigga iaf, tidsskillnaden gör ju sitt också. Men Nellie får gärna återgå till sina thailandsvanor och sova till minst 09 varje morgon

Camilla, sorry, nu finns du i adressbokenoch kan se alla bilder Generad Lydia var faktiskt lite lik Vinga, men mindre och pratade mindre och var ännu försiktigare  Hon var 1 år och 8 mån och vägde 8 kg och var 75 lång. Hon åt inte mycket mat kan jag säga trots att hon var frisk så det var lite skönt med tanke på att Nellie åt så lite.

Nu ska Nellie på se Teletubbies, äntligen Och jag får äta frukost och läsa tidningen.

• Liloot

Hej tjejer!

Camilla: Grattis på namnsdagen!

Är det nån som har en miniräknare att låna ut till mig? Skulle behöva en innan provet... Alltså en miniräknare som är lite mer avancerad än "vanliga". Så man kan räkna med potenser och kvadratrötter... messa mig idag så kan jag komma och hämta den efter jobbet!

Svar på tråden Mina goa vänner!