• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Pingulina

Vad gör alla idag då? Det är så trist och lugnt här.

Både jag och Nellie är jättehängiga och förkylda, jobbigt. Nellie visar sig från sin absolut sämsta sida och inget är bra. Tur att A är hemma.

Vilka tror ni går vidare i schlagern ikväll? Jag tror Häggqvist & Johnsson och Ola. Har laddat upp med en stor godispåse, längtar redan

• Liloot

Annika: Jag tror på Häggkvist & Johnsson och Sibel!

Vpran skotertur blev inte så värst lyckad... vi kom till stöcksjö och letade runt efter en grillstuga. Men vi hittade ingen, hittade ingen led som gick till självaste sjön. Så vi vände tillbaka, och halvvägs tillbaks så dör skotern. Vi trodde det va nåt som gått sönder, varken jag eller johan är ju så bra på det mekaniska med skotrar. Så vi ringde efter hämtning, som tur var så bor en av johans anställda i stöcksjö, så han kom med skotern och skulle rädda oss. Men då startar skotern helt plötsligt. Så förmodligen har den blivit överhettad för vi hade kört så sakta. Jaja, nu är vi hemma iaf, åt våran matsäck hemma vid köksbordet Mysigt det med

Nu vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på... det är ju rätt så tråkigt väder.

Hihi Anna ni fick ju "frisk" luft i alla fall Vet itne hur lång tid det tar från Röbäck till Stöcke men jag tror att det är en rätt dryg bit faktiskt. Är snön kvar nästa helg kan vi väl ta en tur då?!

Sara: Peter hälsade på Magnus idag på Teg men han tror inte att han kände igen honom. Antingen det eller så har han gått och blivit stroppig

Sitter på jobbet.... är som dött här mellan två och tre så jag softar bara lite

Ikväll har vi fjällträff och ska planera fjällresan!

Annika: Krya på er små sjuklingar! Lät sjuuuukt härligt med en stor godispåse

• Pingulina

Sofia, är det Viktor på bilden? Kände inte igen honom med kortklippt hår

Anna, men ni försökte ju iaf, hurtbullar Själv sitter vi inne och häckar men jag skyller på förkylningen

Skulle dock vilja göra något men jag vet inte vad, kan ju inte träffa nå folk så snoriga som vi är. Ligga och läsa en bok skulle vara härligt men det är inte genomförbart med (g)Nellie i farten...

• mysia

Hej tjejer

Tittar in tvärt. Håller på att göra iorning mig inför muschefesten. Ska vara där 16:30, och jag har just kommit ur duschen, så det är bäst jag skyndar på lite.
    Ska hämta P på jobbet, sen kör han mig till festen.

Ha en trevlig helg allihopa.

Älskar mitt lillgull Tindra
  • Pingulina

Ha en trevlig kväll ANnica!

Tänkte bara kolla en sak med er, kan ni se någon blogg på min sida? Det är nämligen så att jag har ett par bloggar bara för mig själv där jag skriver lite om Nellies framsteg och andra saker som jag vill komma ihåg, lite som en dagbok, och jag vill inte att någon annan ska se dom. Jag har kryssat i att det är bara för mig men jag vill kolla så att det faktiskt funkar i praktiken också.

Nu blir det snart tacos här, och sen andra chansen så småningom.

Trevlig kväll på er!

• Liloot

Sofia: Johan har helgöppet nästa helg, både lördag och söndag. Vet inte vilken tid dom stänger dock... attans att man inte har skoterkort själv, då hade man ju kunnat fara ändå...
    Va mysigt att planera fjällen Då måste man ju bli extra peppad!

Annika: Kan inte se några bloggar

Annica: Ha så skoj ikväll! Vad är en muschefest förresten?

Nu ska vi till min mamma och äta middag, sen blir det hem och se melodifestivalen

Svar på tråden Mina goa vänner!