Hej på er!
Idag är jag ledig. Snajsigt.
Dock är Vinga ff hemma från dagis, och vaknade 06 så ingen sovmorgon här inte… N har jobbat natt inatt (extra) och ska jobba inatt igen, så vi har gjort vårt bästa för att vara tysta här på morgonen… Men Vinga är trotsig naaaanting, så vi har bråkat lite också.
Bla kastade hon sin mugg med mjölk i rena ilskan till lunch, för att hon inte fick kasta omkring maten. Suck. Vilken häääärlig ålder detta är ibland. 
Jag är ledig imorgon också så då får Vinga vara hemma med mig igen. Sen jobbar jag helgen. Suck.
Annika - välkommen hem! Ska bli kul att få se bilder sen och höra hur ni haft det! Hoppas ni inte var sjuka hela tiden!
Vad jobbigt att Nellie gått ner så mkt.
Vet hur tungt d känns m barn som inte äter och som inte har att ta av heller… man kan ju nästan förgås av oro! Kram till Sussie och Conne också!
Agneta – jag shoppar inte heller mkt på pop. Vi har fått lite grejjer och jag har köpt nån tröja nån gång, men jag håller med om att det är alldeles för dyrt.. Dock tycker jag att deras regn/vinddress är otroligt bra. Om det inte vore så dyrt som sagt, så skulle jag absolut köpa en i år också. Får hoppas på snälla mor- och farföräldrar här med kanske. 
Sussie – haha, jag är också lite perfektionist, men inte så mkt på det materiella planet som på det känslomässiga.
För mig var det superviktigt att vi fick fram rätt känsla på vigseln och festen. Visst var det superkul att fixa och ordna grejer till festen och självklart ville jag att det skulle bli bra rent estetiskt också, men det allra allra viktigaste för mig och N var att vi fick dela vår lycka med de vi älskar och tycker om och att de tillsammans med oss fick en riktigt rolig och mysig kväll! 
Sofia – jag bryter också ihop och börjar grina ibland när Vinga och jag bråkar… Kram till dig!