• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Pingulina

Anna, jag har en om jag kan hitta igen den, ska leta lite. Men den behöver nog nya batterier i så fall för den har nog inte blivit använd sen gymnasiet typ

Camilla, grattis på namnsdagen!

• Pingulina

Anna, jag hittade den, men den är död så du behöver fixa batterier.

• mamma till Viktor och William

Lycka till på begravningen Sussie. De går säkert jättebra.

Anna: Ni kan ju komma hit och ta med er Peter och Viktor på utflykt!

Camilla: Ja superdrygt, men tänk på att du inte behöver jobba helgen sedan!

Älskade unge!
  • litetknyte

Haha, tack Pingu och Anna. D e alltid bara min pappa som kommer ihåg namnsdagar, jag vet aldrig sånt själv ens. Fl e ju bra på så vis, haha.

Jag har just fått mitt första objekt på tradera sålt. Sweet. Bli av med lite kläder som tar plats, även om man inte tjänar storkovan.

Älskar min lilla Vinge-ling
  • litetknyte

Hihi, ja, Lydia var kanske liiiite lik Vinga, men inte sååå mkt.

• Pingulina

Camilla, näe, jag tycker Tradera går väldigt trögt just nu. Har försökt med en hel del barnkläder som är jättefina och fräscha men får dom inte ens sålda trots ett utropspris på 10-15 kr, man vill ju inte ge bort kläderna heller. I så fall ger jag dom hellre till nån jag känner.

• litetknyte
    Pingu - ja, det är sant... fast jag ville mest bli av med de plagg jag la ut, så jag hade 1 kr som utropspris... har dock inte fått bud på fler än 3 auktioner tror jag.
  • Pingulina

Vad lugnt det är här idag, tråkigt

Vi har nyss ätit pizza och resten av kvällen kommer spenderas liggande i soffan. Jag har blivit jätteförkyld och även A är helt slut. Nellie är också mer förkyld nu och hon kommer nog slockna inom en halvtimme skulle jag tro.

Nellie pratar jättemycket nu (när hon inte är sur eller arg ) och tidigare idag satt vi och tittade på gamla kort och ett på henne där hon äter pommes, och då sa hon "pappa buka ockås äta ponn sitt". "Brukar" kan ju inte direkt vara det vanligaste ordet att använda, men hon kan ju knappast veta vad det betyder, men det lät så roligt iaf.  Ett annat ord som kommer titt som tätt är "siitgott" (skitgott) Generad

Trevlig helg på er!!

• Liloot

hihi, söt-Nellie Jag förvånas ständigt av Theas nya ord! Hon sätter inte ihop så långe meningar, bara två ord i taget. Men hon kan ju så många ord Det är så roligt!

Sofia: Ja, det skulle ju vara en idé! Vi har dock tagit hem skotern redan och kört tillbaka släpet till johans jobb. Hur lång tid kan det ta att köra skoter till Stöcke härifrån? Tar det lång tid tror du?

• litetknyte

Hej å hå.

Sitter på jobbet och slänger i mig en snabbkopp kaffe.

Det rusade på på Tradera igår så jag fick allt sålt utom ett plagg. Skönt.

Är förkyld som attans idag, sväljer rakblad, snorar å har huvudvärk. Suck. Bara å bita ihop...

Pingu - söt Nellie! Vad duktig hon är som pratar så långa meningar.
    Vinga är dessvärre (?) den som pratar mest på sitt dagis så hon lär sig inte så mkt av de andra barnen, men hon har ändå utvecklats illa kvickt, senaste veckan har hon börjat prata i längre och längre meningar. Oftast blir det grammatiskt fel, haha, men det låter himla kul och man hör riktigt hur hon försöker få in så många ord som möjligt varje gång hon ska säga nåt.

Nä, ut i kylan igen.

Svar på tråden Mina goa vänner!