• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Tuttie

Jag och Anders gav varandra en hotellnatt i julklapp och vi hittade i Skellefteå

Kärlekspaketet: 1 500:- för 2 personer
    I Kärlekspaketet ingår:
    1 natt i minisvit
    Mousserande vin, frukt/bär och choklad på rummet
    Blomsterbud med rosor och kort från dig
    3-rätters middag
    Frukost på rummetSå den 12/1 bär det av... Ska bil så mysigt.

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Alice i Umeå

Halloj!! Här har det varit full fart hela julhelgen. Inte en sekund slappande. Vi var ju hemma hos oss på julafton och det var folk här 13-22 ca. Och i morse for vi till Övik så fort vi vaknade och hade packat ihop lite. Och nu har vi kommit hem. Men Alice är ju kvar i övik tills i morgon. Ska bli underbart att sova en natt utan barn i sängen, hon kommer ju också till oss varje natt. Det är kanske 5 nätter totalt hon inte kommit till oss.

Och hon fick massor av julklappar. Kök, tågbana, docka som gråter, pratar mm, 3 nallar, kläder i massor, matstol till dockan, pippi hus med dockor, häst, pengar, ja, jag minns inte allt. Och jag fick också lite trevliga saker, presentkort på twillfit, expo, bok, tofflor, stegräknare, kuddar, vinglas, likörglas, ljuslyktor mm. Och så ska vi få ett nytt skötbord. I morgon är det jobb som väntar, har inte jobbat på en och en halv vecka, känns konstigt.

Hoppas alla haft det bra!!

Linda: Kul att höra ifrån dig, bara 4 månader kvar, sen joinar jag dig i 2 barns klubben!!

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • Tuttie
    litetknyte skrev 2007-12-25 20:13:51 följande:
    Åh vad härligt Sussie.
    Ja ska verkligen bli härligt!

Längtar verkligen.
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Alice i Umeå

Sussie: Såg sånna erbjudande också på Hotell Lappland i lycksele och i sundsvall. Låter väldigt  härligt. Vi har funderat på att fara en helg i mars kanske då jag gått på havandeskaps penning och innan bebis kommer. Skulle vara skönt att fara en helg innan man blir ganska låst igen i ett par månader. Vi firar 5 år i feb men funderar på att fira det i mars i stället.

• Tuttie

Jasså fanns det liknande erbjudande där oxå..Det har jag missat...

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Alice i Umeå

Är lite sugen på Sundsvall så man kan göra IKEA också....

Äntligen lite snö, synd bara att det är + grader. Expert öppnade dörrarna kl 8 så jag har skjussat ner honom till jobbet. Jag ville ha bilen men jag börjar inte förran kl 11. Skönt att sova en natt utan Alice. Men man saknar henne lite grann. Ska snart ringa till svärföräldrarna och höra hur det gått inatt. Och så kommer de upp i eftermiddag. Peter slutar kl 16.

• Emeraldy

Hej på er alla!

Här är vi alla tre rätt less på både tomtar och julmat efter tre dagars firande Moa har också fått flera fina julklappar, allt från leva om-leksaker till kläder, både roligt och praktiskt. Håller dock med om att det har blivit lite för mycket. När hon har öppnat nåt som hon har tyckt har varit roligt, har ju resten av paketen varit ointressanta.

Moa har varit lite avvaktande mot tomten (tomtarna) men framförallt på julafton var hon i sitt esse. Då hjälpte hon tomten att dela ut varenda klapp - hon sprang fram och tillbaka mellan oss alla som en skottspole

Vi ska strax iväg till min mormor som fyller år idag.

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • mamma till Viktor och William

Mmmm nu är man riktigt less på allt vad julmat heter! Ikväll blir det hämtmat från Eurasia *MUMS* Sedan en film hemma i soffan för oss själva....

Sussie: Vad mysigt!

Älskade unge!
  • litetknyte

Vad skönt att slippa julmat idag, Sofia. Vi ska fira med farmor och farfar ikväll så här blir det ännu mer julmat... Är lite less men det blir nog bra.

Vi har varit på rean idag, hittade byxor, skor och jacka åt mig, en liten handdammsugare, en pall och en bygel + ryggstöd till tripp trapp stolen Vinga fick i julklapp, (Philips Ergorapido) och ett Xbox 360 och badmintonskor åt N. Skönt att vi hade barnvakt för det hade nog blivit lite smygjobbigt för Vinga att vara med... Kors med folk det bor i den här stan.

Älskar min lilla Vinge-ling
Svar på tråden Mina goa vänner!