• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Emeraldy
    Camilla:
    Jo, tyvärr är det ju rätt dyra grejer där. Men mycket fint och vad jag inbillar mig, av bra kvalitet. Igår sålde vi bl a två dockskåp á 2000 kronor...

Saknar dig också, Linda!

Krya på dig, Sofia!

Natti!

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Liloot

Nu äre julafton på riktigt

har spelat bingolotto, vann en ny lott. Alltid något.

GOOOOOOOD JUUUUUL!

Thea 060514
  • Pingulina

Trippar in som en tomte  och önskar er alla en riktigt god jul!!! Ni är bäst!!

Vi spelade också bingolotto igår, vann 100 kr. Satt och rimmade lite under tiden och drack lite vin och åt goda ostar.

Nu är min mormor och morfar och bror med familj på besök och vi har ätit jullunch. När Nellie och hennes kusin vaknat blir det julklappsöppning och sen förstås Kalle Anka.

Sofia, hoppas det är nåt kortvarigt, krya på dig!!

Linda, tycker också du ska joina oss mer på tråden, saknar dig också!

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • Emeraldy

Hej på er alla

Här fick vi en lång sovmorgon dag och hittills har vi bara njutit tillsammans i vår lilla familj. Ätit en smaskig grötlunch med goda skinkmackor. Jag har precis tagit ett långt bad. Ska göra mig i ordning och sen när Moa vaknar ska vi gå till farfar. Där vankas det glögg till att börja med, sen god mat och givetvis tomte med spännande paket.

Farmor ska också vara med och hon hade köpt nåt nytt Melodifestival-spel med DVD så det blir säkert nån skönsång framemot natten

God jul på er alla!

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Pingulina

Kikar in, men här var lika lugnt som jag trodde

Vi hade en underbar julafton. Mysigt att umgås med familj och släkt och både Nellie och vi fick många fina julklappar. Vi är verkligen jättenöjda med allt! Nellie fick (tyvärr) ett trumset, hon kommer nog bli värsta rockstjärnan för hon gillar det jättemycket

God fortsättning på er! Idag kommer vi träffa lite släktingar och kompisar och imorgon åker vi tillbaka till Sverige igen.

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • Liloot

haha Annika Värsta klappen man kan få

Vi hade också en jättebra julafton. Många bra presenter! Jag fick presentkort på tatuering Har ju velat tatuera mig länge, men aldrig kommit till skott. Men nu måste jag ju få tummen ur Måste bara bestämma mig vad jag vill göra. Har ju velat göra ett kinatecken, men det känns lite passé. Har funderat på oxens tecken.. både jag och Thea är ju oxar... så hittar jag något fint sånt blir det nog det.

Idags ka syrran färga håret på mig och jag på henne, sen blir det utgång ikväll. Får se vars det blir, beror väl på vars det finns plats Är nog rätt mycket folk ute ikväll kan jag tänkte mig.

Kram på er go´ vänner!

Thea 060514
  • mamma till Viktor och William

Kul att höra att ni är nöjda! Vi är också jättenöjda med julklapparna. Lite mindre nöjda med själva firandet då jag med nöd och näppe stod upp på benen igår och Peter blev liggandet direkt efter middagen. Det är nog bara julafton som kan vara mysigt trots det

Viktor fick en skoterhjälm, verkstadsbänk med verktyg, kastruller, böcker, bilar, dumprar, ficklampa, bilmatta, MoraTräskDVD, sänglampa, tågbana, täcke och kudde mm mm Helt sjukt vad mycket det blir i slutändan... Snacka om att man sätter standarden tidigt, barnen ifråga skulle ju vara lika nöjda med EN julklapp.

Nåja tomten kom i alla fall och Viktor klämde sig fast vid mig med alla händer och fötter men var jäääättefacinerad samtidigt. Tack tack sa han

Linda: Vi saknar dig med!

Ikväll blir det mera julmat och då kan vi förhoppningsvis få i oss något

Sara: Vi spelade också det där spelet men jag blev jättebesviken! Det var ju för "lätta" frågor. Dessutom tror jag spelet var sponsrat av After Dark och Nanne Grönvall för det var ju mest frågor om dom!

Älskade unge!
  • Tuttie

Hallojsan!

Vi har oxå haft en mysig jul. Cornelia vart först rädd för tomten men i min famn så vart hon nog bara glad. Tog emot massa paket o sa tat tat... Dock fick tomten ingen kram.

Cornelia fick massa fina paket. Håller dock med dej Soff, 1 paket hade räckt. Cornelia fick iofs mycket kläder oxå o det är ju bra.

Själv fick jag en parfym , bok och alkohol, lotter osv.  av anders bror fick vi tennisraket och golfklubba o basebollträ till Wiiet..Kul!

Cornelia vakna vid 12,00 i natt o var vaken 1 timme typ sen sov hon till 8,30 så skönt!

Ikväll blir det pizza, Cola och en film. Så lugnt. Ska bli skönt att sova i våran egen säng. Har sovit borta sedan i fredags.

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • litetknyte

Hej på er alla!

Även vi har haft en underbar julafton. Så mysigt att vara här hemma och att få umgås ordentligt med familjen och äta gooood mat och massa gotter. Vinga fick, som era barn, hur mkt som helst i julklapp. Var inte för fem öre rädd för tomten och hade det allmänt kul hela dan igår. Fick ju både klappar och mängder av uppmärksamhet, haha.
    Själv fick jag massor av fina paket också, bland annat tre presentkort på massage. AAAAAAAAH.

Puss på er

Älskar min lilla Vinge-ling
Svar på tråden Mina goa vänner!